Hakutulokset

1. K

Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

Ensimmäinen neuvola takana! On kyllä helpottunut olo, kun mun eno vaimonsa kanssa kävi tolla samalla ja terkka oli haukkunut ne pystyyn. Meitä kuitenkin kehuskeli ja ollaan oikein esimerkillisiä ja terveitä nuoria.. :D Juteltiin niitä näitä ja oli huolissaan mun syömisestä, kun mainitsin, että...
  2. K

Joo mulla on just toi sama 22 päivä ja 28vrk:n mukaan laskettu tällä hetkellä.
  3. K

Jen_ni: Molemmat laskettiin kyllä 28 mukaan ja siks tää ihmetyttääkin. Todellisuudessa kierrosta ei oo mitään tietoa, kun kp:t vaihdellu 19 ja 70 välillä.
  4. K

Mietin alusta asti, että mistä neuvolatäti repäsi mulle lasketuks ajaksi sen 1.12, kun netin laskurit väitti 29.11. ja nyt laskin ihan seinäkalenterista ja sain myöski sen 29.11.
  5. K

Jen_ni: LA on 1.12, mut aloin kyllä itekki miettimään, et siinä vaiheessa mentäis nyt 8+2. Noh, kai siitä huomenna jutskataan lisää.
  6. K

Täällä huomenna 8+5 ja tosiaan myös ensimmäinen neuvola, jänskättää.. :D
  7. K

Meillä on ollu nimet selvillä jo ennen plussausta.. :D Tai tytölle on etunimi + toinen ja kolmas ja pojalle pelkkä etunimi, jolla masuasukkia ollaankin kutsuttu jo muutaman viikon. Jos selviikin, että on tyttö niin kyllä kestää hetki totutella kutsumaan eri nimellä. Mä oon yleensä kamala...
  8. K

Mä koen, että meillä tukiverkot on hyvällä mallilla! Samalla paikkakunnalla asuu kilometrin säteellä poikaystävän molemmat vanhemmat ja veljet, ja molempien yhdet isovanhemmat. Noin 30 minuutin ajomatkan päässä sijaitsee molempien toiset isovanhemmat, mun molemmat vanhemmat ja poikaystävän sisko...
  9. K

Saru: Mulla on muuten sama ton hiilihapon kanssa! Ensin oisin voinut vetää monta litraa vadelmamehua, mut yhtäkkiä se alkoi tuntumaan kamalan tasapaksulta ja alkoi tekemään mieli vadelman makuista bonaquaa. Raskausarvista oon puhunut lähinnä vaan äidin kanssa, joka tokaisi, että selvis...
  10. K

Huh, kun tunnen itseni kovin nuoreksi lukiessa noita muita täältä, vaikka tais mukana olla yksi 22-vuotiaskin.. :D Täällä nyt kuitenkin yksi uusi odottelija! Kurina 20v, LA 1.12, ensimmäistä odottellaan ja sairalaana TYKS. Ensimmäinen neuvola siirtyi tältä päivältä maanantaille, joten N 22.4...

Yhteistyössä