Hakutulokset

1. T

Kolmatta kaipaavien HELMIKUU

No eipä tarvinnu kauempaa jännittää eli kp1. Tänään on kyllä surkea päivä, eikä vaan tämän takia. Olis jo huominen... Tsemppiä!
  2. T

Se ois sitte kriittinen viikko meneillään. En tehnyt testiä ja loppuviikosta pitäisi tulla täti kylään, jos on tullakseen. Jännitetään nyt sitten näin vanhanaikaisesti. Oireita ei oikeasti ole suuntaan eikä toiseen, kuin tarkentunut hajuaisti. Voipi olla myös, että flunssa on parantunut. Saapi...
  3. T

Kahden lapsen äiti ja nyt vasta tiedän mitä vauvakuume on.. :/

Mulla ihan samat fiilikset! Kaksi muksua ja nyt pukkaa korkeaa vauvakuumetta. Ehkä siksikin ettei tämä kolmannen hankinta ollut niin itsestään selvää kuin noiden kahden ensimmäisen. Tai itse olen lapsesta asti ajatellut, että minulla joskus olisi kolme lasta mutta kyllä oma jaksaminen pistää...
  4. T

Iltaa! Aloitin vuodenvaihteessa työt ja tuntuu, että arki on nyt vaan sellaista selviytymistaistelua ettei makuuhuoneessa paljon muuta tehdä kuin nukuta. Mutta jospa sitä nyt ensin laittaisi toiveensa tähän ensimmäiseen kertaan. Kuinka nopeasti olette tehneet raskaustestin? Onko jokin...
  5. T

Hei kaikille! Ensimmäisen kerran lähdin tänne kirjoittelemaan, sillä nyt meinaa vähän jännittää :) Pikku-kolmosta siis lähdettiin vihdoin yrittämään. Tai omasta mielestäni vihdoin, mies on ehkä realistisempi näissä arjen toimivuusasioissa. Olemme olleet onnekkaita, koska kaksi aikaisempaa...
  6. T

Turvaistuin vai turvavyöistuin?

Hei kaikille! Meillä on 1v 8kk ikäinen poika ja nyt mummu ja vaari ovat ostamassa tuolia omaan autoonsa, jotta voivat toisinaan kuskailla poikaa. Poika on aika pitkä ikäisekseen eli 93cm ja 14,5kg ja nyt mietimmekin kannattaisiko ostaa suoraan auton turvavöillä kiinnitettävä istuin vai onko se...

Yhteistyössä