Hakutulokset

1. M

The ketju

Toivotaan Kaisille hyvää tulosta! Olen kotiutunut sairaalasta! Pääsin siellä maistamaan huumetta. Onneksi ei tartte enää sitä. Hyvää torstai-iltaa kaikille!
  2. M

The ketju

Tänään lipsuu. :D
  3. M

The ketju

Joo, olo on paljon parempi. Tiedän, että minussa ei ole mitään, mitä pitäisi parantaa.
  4. M

The ketju

Siitä en osaa sanoa mitään. En usko kuitenkaan, että niin olisi. Itse sain tarinan miespuoliselta kaveriltani, joka oli saanut sen lääkäriltään tutustuttavaksi.
  5. M

The ketju

Sain aivan yllättäen kätösiini monen sivun tarinan erityisherkkyydestä. Aiemmin olin mielessäni naureskellut moiselle, mutta nyt tunnistin: mä olen erityisherkkä. Olo on kuin olisi lopulta löytänyt kotiin. :)
  6. M

Kuuletko tämän?

Joo, tosi rasittava.
  7. M

The ketju

Oo! Ja mä kun luulin olevani maailman ainoa epävarma. Olen 5.3. viikon ilman miehistä apua, kun ukko on ulkomailla. Oikein jänskättää, miten sujuu.
  8. M

The ketju

Mulla on kyselykausi. Uskaltaako keittiöön suunnitella Ikea:sta mallistoa? Meillä on ihan vaan peruskuntoinen kämppä ja tää kaipaa lähivuosina remppaa.
  9. M

Muita jotka pitävät vihkisormusta vain silloin tällöin?

En käytä sormusta, kun iho ei kestä. Korvikset on aina, muita koruja ei. Bakteeripesähän se sormus vain olisi. Mies ei välitä mun korun käytöstä, mutta itse pitää sormusta.
  10. M

The ketju

Voiko kasvojen ihottuma, punaisia karheita läiskiä, johtua ruokavaliosta? Olisi helpompi luetella, mitä saan syödä kuin mitä en saa, mutta tilanteen pitäisi korjaantua kuukauden kuluttua.
  11. M

Mies ei kosi... :(

Tietääkö mies, että haluat ensin naimisiin ja vasta sitten lisää lapsia?
  12. M

Vanhojen päivä!

Aww! Jo toinen päivä peräkkäin suorana! :love:
  13. M

Ien turvonnut etuhampaan takaa ja kipeä!!!

Ota Ibumaxia tai vastaavaa. Sillä on lievästi antibioottinen vaikutus. Huuhdo suuta Corsodylillä.
  14. M

Mies ei kosi... :(

Kokeile jotain dramaattista, jos se kosinta on sulle niiiin tärkeä. Pakkaa vaikka laukku ja ole masentuneen näköinen.
  15. M

Jumittaako palsta teillä?

Jos sulla on joku päivitys menossa taustalla.
  16. M

Jumittaako palsta teillä?

Ei yhtään ainakaan nyt.
  17. M

The ketju

Mä olen viime päivinä miettinyt, miltä se tuntuu, kun saa syödä ihan mitä haluaa. Mun leikkaus on ensi kuun lopussa viimeisten tietojen mukaan. En valita, koska saan kuitenkin syödä paitsi niinä päivinä, kun sappi oireilee ja yritän vaan sinnitellä Panadol forten avulla. Lasken tunteja ja kun...
  18. M

The ketju

Ooo! Aimo saavutus!
  19. M

Tänään on penkkarit!

Ehkä sitä ei ymmärrä, jos ei ole ollut lavalla tai ei haaveile sinne pääsystä?
  20. M

The ketju

Näetkö sä vieläkin sun pisteet? Mä näin vain ensi alkuun, mutta nyt en tiedä mistä etsiä! Help!

Yhteistyössä