Hakutulokset

1. P

Kestovaipat estää oppimasta liikkumaan?

Tää on varmaan enempi mielipidejuttu, kuin että mitään varsinaista vahinkoa kehitykselle kestoilla aiheutuisi (ja tääkin on siis vain mun mielipide =) ). Itse kestoilin myös pikkuvauva-aikana (nyt typy 6kk), mutta kestot ovat jääneet pois ihan siitä syystä, että MUN mielestä niistä tuli...
  2. P

2009 Joulutontut!!!!

HAMMAS :heart: Ilmankos meillä itkeskeltiin viime yönä...
  3. P

2009 Joulutontut!!!!

Me puolestaan seuhdotaan kaiket päivät siellä sun täällä, hyvin mä onnistun kehitteleen meille päiväohjelmaa, vaikka ei edes kavereita löydy juuri samalta paikkakunnalta...huh, kai sitä välillä vois olla kotonakin. Tänään käytiin mun työpaikalla jättämässä hoitovapaa-anomus, laitoin nyt sit...
  4. P

Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

Tuolta joulukuisista täällä kurkin :wave: Pakko nimittäin kommentoida tuota juomisongelmaa: täällä kanssa ollaan ihan helisemässä, kun ykskaks ei enää tissi kelpaakaan! Ei siis ole missään vaiheessa suostunut syömään pullosta MITÄÄN, ei korvikkeita eikä minun maitoani... Reilun viikon on nyt...
  5. P

2009 Joulutontut!!!!

Muutaman päivän asiaa tarkkailtuani käytin typyn korvatarkastuksessa varmuuden vuoksi (itkeskelee nyt öisinkin), mutta terveet (onneksi) oli. Eli neiti lakkoilee muuten vaan...noh, nyt olen keksinyt että makkarissa pötköllään onnistuu syöminen :) levottomasti tosin sekin, mutta kuitenkin! Ja...
  6. P

2009 Joulutontut!!!!

Voi hemmetti...nyt tuo lapsi on päättänyt ettei tissi kelpaa :o ei siinä muuten mitään mutta kun se ei syö mitään korvikkeitakaan! Eilen söi kolmelta viimosen kerran (ja hedelmäsosetta kuudelta), sen jälkeen vasta yöllä kahdelta sain syömään :o Aamulla söi myös puoli seitsemältä, mutta nyt...
  7. P

G: Vaunut

a) Ora Jovi yhdistelmät vm.2009 b) 399? c) Vauvatar- verkkokaupasta d) hintaansa nähden tosi hyvät perusvaunut/rattaat. Kulkee kevyesti suht isoon kokoonsa nähden, hyvät jousitukset joten hyvät erilaisilla alustoilla. Meille paljon ulkona oleville hyvin säitä kestävät materiaalit...
  8. P

2009 Joulutontut!!!!

Meidän 5kk mitat "vain" ;) 7620g ja 65cm. Vähäsen on alkanut paino tasaantumaan, toki erinomaisen tasasesti kasvaa =) Rokotteista tuli vain pieni itkun tiraus (toisesta, ekaa ei edes huomannut), eikä iltasella mitään oireita, kivaa =) Mitähän kivaa sitä tänään keksisi, köllöteltäiskö vaan...
  9. P

2009 Joulutontut!!!!

Mikähän kumma siinä on, että meidän neiti oksentaa korvikkeista ja velleistä, ja kun eilen kokeiltiin illalla puuroa niin sama juttu...pari tuntia syömisen jälkeen tuli taas aivan järkyttävät oksut, kaikki mitä oli syönyt... :/ en ole muilta vastaavaa kuullut? Kasvis- ja hedelmäsoseita syödään...
  10. P

2009 Joulutontut!!!!

Haamupotkija: juu löytyy myös... Painoa jäljellä vähäsen, 57,5kg lähtö, nyt n.59...löysää sitäkin enemmän...vaan vieläkin jotenkin tuntuu että on vatsalihaksissa jotain outoa, tavallisia istumaannousuliikkeitä ei pysty edelleenkään tekemään :/ . Onkin siten taas jäänyt lihaskunto vähemmälle...
  11. P

2009 Joulutontut!!!!

En muista onko tästä ollut aiemmin puhetta, mutta vierastetaanko muilla? Meillä tuo on ihan mahdotonta, alkoi jo parin kuukauden iässä ja aina vaan pahenee :whistle: ... Kovin on tyttö "herkkis" muutenkin, esim. kovat äänet (ja kovaääniset ihmiset ;) ) saa tyttelin säikähtämään ihan...
  12. P

2009 Joulutontut!!!!

No niin, nyt kun oikein purkauduin niin tyttö on vedellyt tuolla pihalla unia jo reilun 1,5 tuntia... MUTTA: TÄYTYY MENNÄ HERÄTTÄÄN SE KUN MEILLÄ ON KOHTA HAMMASLÄÄKÄRI.... :headwall: :headwall: :headwall: :kieh: !! Sen kerran ku se olis nukkunu.... :)
  13. P

2009 Joulutontut!!!!

No joo nukkumisen kanssa täällä on taisteltu koko ajan. Siis päivisin. Muutama viikko sittten rupesi tyttö sentään ajoittain nukkumaan päivällä 2-3 tuntia, ja aika usein kyllä nykyään sen nukkuukin, mutta mutta...kyllä sen eteen saa töitä tehdä, eli vaatii keskenkaiken aina uudelleen...
  14. P

2009 Joulutontut!!!!

Täytyi heti tulla "lohduttamaan" takhisista, että täällä on kyllä toinen joka ei viihdy yhtään mahallaan :| . Meillä siis tulee hetken päästä puklu, joten olen järkeillyt että toiselle tulee huono olo siinä asennossa...päivittäin koitan pitää edes sen hetkenverran masullaan, sillai että on...
  15. P

2009 Joulutontut!!!!

Nonnih, 3kk neuvolassa käyty ja pientä "rääkätty" kahden rokotteen+rotan verran :p pikku raukka :heart: . Seuraamuksia odotellessa... Strategiset mitat oli 6500g ja 60,7cm. Että semmoinen pallero =) . Ja iltavelleihin saatiin "lupa", jopa suositus jotta äitin yöunet vähän paranis. Kun ei...
  16. P

2009 Joulutontut!!!!

mammaRoi en tiedä onko samanlaisia raivareita, mutta meillä karjutaan tällä hetkellä iltaisin niin mahottomasti että huhhuh :kieh: ... En ymmärrä mistä johtuu, päivät ollaan niin hyvällä tuulella mutta kun kello lähestyy kuutta niin alkaa kitinä joka usein päätyy ihan täysiä karjumiseen. Eilen...
  17. P

2009 Joulutontut!!!!

Pakko tulla hehkuttamaan: siis tuo lapsi joka ei "koskaan" nuku yli tunnin päikkäreitä, on vedelly vaunuissa jo 2,5 tuntia unta palloon...!!! :laugh: :laugh: Uskomatonta. Onkohan se kipee... :laugh: (Pienten asioiden ympärillä sitä näköjään maailma pyörii tällä hetkellä :D )
  18. P

2009 Joulutontut!!!!

Pii-a älä välitä, meillä nukutaan ihan samanmoisia päikkäreitä... 40min on varmaan yleisin aika. Neiti kyllä selkeesti kaipais edes yhdet vähän pitemmät unet, mutta eipä vaan nuku ! Meinaan että illalla huomaa kyllä jos on jääneet unet liian vähälle (joskus vedellään alle puolen tunnin pätkillä...
  19. P

2009 Joulutontut!!!!

Lattialla meillä on alettu viihtymään hyvin jumppamatolla, lelukaaren leluille on kiva jutella ja keikistellä :) . Mutta mahallaan ei viihdytä yhtään, heti alkaa mahoton ähinä ja sitten itku jos ei pääse pois. Mutta meillä johtuu selvästi siitä, että maito nousee siinä asennossa pahemmin ylös...
  20. P

2009 Joulutontut!!!!

Meilläkin sen 3 kertaa yössä yleensä syödään (n. klo2, 4 ja 6), nukkumaan n.22 ja ylös 8-9 välillä. Olen kyllä ihan tyytyväinen tuohon "rytmiin" =) Olen itse ollut aina niin huono nukkumaan, että tuntuu ettei vauva juurikaan ole elämään "väsyttävästi" vaikuttanut... Autossa neiti viihtyy...

Yhteistyössä