Hakutulokset

1. D

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Yasmina jos toi viiva tuli heti, niin voit hyvinkin olla raskaana :heart: Teroja ei kannata aloittaa, vaan tehdä vaikka varmistustesti aamusella uudestaan. Mulla noi PC:t antaa aina viivanpaikan(värillisen) mut se tulee näkyviin vasta n. 5 -10 min.testin tekemisen jälkeen.Toivotaan et viiva...
  2. D

Ihania plussia tullu,onnea :heart:!! NiQ toihan on jo aikas vahva plussa! Mulla tuli inssin jälkeen dpo 11 viiva, mut ei läheskään niin vahva ku sulla! Osikohan sulla kaksi kyytiläistä matkassa :):heart:
  3. D

Maire82 mielestänoi toi on jo selkee plussa!!! :D Onnea!!! Nutturuu Kyllähän siinä jotain punaista näkyy!!! Toivotaan et lähtee vahvistumaan!!! Redwing blackbird Kuulostaa kyllä plussalta!! Eikä Pregnylin pitäis enää näkyä. Itelläni tais hävitä 8. päivän kohdalla viivat :) Laitahan kuvaa...
  4. D

Hymypallo, mä näen kans jotain punertavaa siinä!!! Itse tein aamulla testin(first signal) joka oli nega. Mulla ainakin näyttäis tulevan siis noihin apteekin omiin vääriä haamulaisia, kun testi on kuivunut. Kaipa sitä vois joskus yrittää olla niitä tutkimatta testiajan jälkeen...jos vaan...
  5. D

Mä vähän skeptisesti vielä suhtaudun... Mulla on aika vahva muistikuva et toi apteekin oma saattaa tosissaan tommoisia haamuja antaa, kun aikaa on kulunut..toi tuli kuitenkin testiajan jälkeen. Hmph :x Ja hyvin epätodennäköistä et ois tärppi käyny. Mulla kuitenkin PCOS, eikä ovista oo...
  6. D

Hei himotestailijat ;) Osaiskos kukaan vastata... Tämmöinen tuli tänään aamusella. Taitaa olla viivanpaikka? Testinä apteekin oma testi. Muistaakseni noihin tulee tosi usein viivanpaikka, kun testi on kuivunut. Voihan se olla et silmät sirittää näin vapun kunniaksi :whistle: Näkeekö kukaan...
  7. D

Inseminaatio 2011

negresco ONNEA!!! meillä onkin sitten aikas sama laskettu aika =) Toivotaan, että tästä alkaa oikea plussaaalto!!!! :)
  8. D

Inseminaatio 2011

negresco kuulostaa lupaavalta,et menkat ei oo alkanu!! Nyt vaan se plussa testiin :) Nippe82 tsemppiä testailuun, pidetään peukkuja! Jypy toi 11 miljoonaa on hyvä määrä! jospa sieltä joku uiskentelisi oikeaan kohteeseen :) Mä kävin siellä hcg-mittauksessa ja arvo oli yli 400 :) Eli näköjään...
  9. D

Inseminaatio 2011

Pahoittelut tädin saapumisesta Mirdav, Nippe82 voisko se vielä plussaksi muuttua?? :) Itsellä viivat edellään plussan suuntaisia ja kivat jomotukset edelleen, mut ei tätiä! Nyt tietenkin kuvittelen et kun jomottaa ni ehkä se on keskenmeno tai jotain. soitin sitten Väestöliittoon ja meen...
  10. D

Inseminaatio 2011

Nippe82 mulla siis ollu nyt vuoden aikana vain yksi luomuovulaatio(huhtikuussa) ja nyt sitten Femareilla saatu aikaan tää toinen. Silloin tais olla 12 päivää se luteaalivaihe. mökkelö Ei ultrattu enää. Lekuri sanoi, et ei kannata ultrata kun se oli edellisenä iltapäivänä ollut vielä ehjä...

Yhteistyössä