Hakutulokset

1. P

anoppi välit solmussa

Mun anoppi on kyllä aikalailla samanlainen ja meillä nyt on tulossa välirikkö tai oikeastaan on jo. Hän päätti tässä viikonloppuna haukkua mut puhelimessa ja kun yritin että puhuttais kuin aikuiset niin ei pysty, anoppini kun on myös sellainen ettei mielestään tee mitään väärin ja huutamalla...
  2. P

Väit anoppiin "asialliset" mutta etäiset. Nyt esikoinen syntymässä, mietin miten lapsi kokee aikanaan tilanteen

Minun ja anoppini välit lämpenivät ainakin joksikin aikaa, kun esikoisemme syntyi, mutta nykypäivänä välit ovat viilenneet, mutta se johtuu muista syistä. Myös minun anoppini on sellainen joka ei asiallisesti pysty asioita sopimaan. Mutta kyllä suhde lapsenlapseen voi olla hyvä ja lämmin vaikka...
  3. P

Jälleen anoppi asiaa...

Mun anoppi on kyllä sellainen siivoilija, et ei ehkä alkais meillä siivoilemaan, mutta kyllä kommenttia tulis. kun miehen kanssa muutettiin ekaan kämppämme niin eiköhän se sinne tullu päsmäröimään muuttopäivänä. Veti mopin mun kädestä ja alkoi pestä parvekkeen lattiaa, kun en vissiin hänen...
  4. P

Anopeista jälleen!

Niin ja se piti vielä laittaa, että viime puhelun jälkeen päätin etten, kyllä taida vastailla. kiitos muuten tuosta lukemis vinkistä. Kyllä varmaan olisi "kiitollinen" joululukemisestaan :)
  5. P

Anopeista jälleen!

Juu kyllä olen senverran saanut itseäni kovetettua ja pystyn kyllä pistämään vastaan tarpeen vaatiessa. Olen onneksi pystynyt sanomaan asiat asiallisesti suoraan ja enkä lähtenyt riitaan mukaan, koska sitä hän haluaa...riidellä. Mieheni on kyllä ollut mahtavana tukena oikeastaan, joka asiassa...
  6. P

Anopeista jälleen!

Olen kyllä samaa mieltä tuosta primitiivi reaktiosta. Mieheni vaan muistaa sen miten äitinsä riiteli aina miehen isän kanssa joka ulkomaan matkalla. Anoppi on aina ollut hyvin riitaisa. Tässä vaan kävi erehdys anopin suhteen, kun oli näyttänyt siltä että muutaman vuoden oli mennyt hyvin ja...
  7. P

Anopeista jälleen!

Olen lukenut mahtavia tekstejä karseista anopeista, mutta onneksi löytyy niitä mukaviakin! minun tunteet omaan anoppiini ovat ain olleet jokseenkin jännittyneet, mutta lapsemme syntymän jälkeen tuntui, että meille on syntymässä jonkinlainen side, siis hyvä sellainen! Nooh viime kevään aikana...

Yhteistyössä