Hakutulokset

1. M

*Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

Helou! Täällä äskettäisen ovistestin tummahkon viivan perusteella tärätytetty kaverit matkaan. Eilen tosin poltteli munasarjoja, mut ei ollu mahkuja tehhä asialle mitään joten piän nyt peukkuja et tää tän päivänen tuottais tulosta. Perjantaista asti näyttäny lussaan viittaavaa viivaa...
  2. M

Pikkuinen, tosiaan ku kysyit ni muistin et eilen tein rt ja näytti niin negaa ko voi vaan näyttää. mut mullahan kuitenki oli tuossa edellisviikolla rättipäivät et mää sitä vaa ihmettelen et voiko ne tulla näi nopeesti uudelleen? emmää tiiä enää mistää mitää. katotaan tilannetta :)
  3. M

Filuuri kyllä sielä haamu on! I-ha-naa, vahvistumista ootellessa! :heart: Molly voi kurjuus, jospa se plussa sieltä tulee kuitenki muutaman päivän päästä! mulle ei koskaan määrätty verikokeita km:n jälkeen, mitä ihmettelinkin. tkssa sanoivat vaan et kyllä se siitä itekseen laskee ilman...
  4. M

Pikainen ON: APUA! Tänään kp 14, tiistaina kävin siinä km:n jälkitarkastuksessa ja samalla otettiin papa-koe. Tuhruttavaa ruskeeta vuotoa on tullu jo sunnuntaista asti, mut ton lääkärikäynnin jälkeen se pikkuhiljaa muuttu limasemmaks ja on nyt jo aikalailla verrattavissa pienimuotoisiin...
  5. M

Sais päivitellä mulle viimeinkin, ettäKp 11 / ?, yk 3 Eli menkat alkoi sitten 4vkoa ja 2 pv kaavinnan jälkeen. Ihme turhut oli, mutta sen 6 pv kesti joten oletan et ne oli ite ne? :D Täällä ei erikoista, nyt vaan ovista bongaillaan. onnea plussanneet ja halaukset kaikille tädin...
  6. M

Moon voi ei, voimahaleja! :hug: Tervetuloa uusille ja onnitteluja lussanneille / haamuilijoille Tänneppä ei erityistä. Ovistestit vihdoin näyttää negaa, joten oletan et raskaushormoonit alkaa olee aika nollissa. JEE!!! :) Nyt siis vaan yrittelemään, josko sitä uus vauva ilmottais...
  7. M

*Kolmatta kaipaavien LOKAKUU*

Ihanaa Moonchaser ja Daniella :heart: Pettunia älä huoli, minä ainaki täälä kovasti edelleen oon. Teretulemast Tasse Tänne ei mitään. Jälkivuoto alkaa loppumaan, oli jo pari ihan kuivaa päivää kunnes taas alko tuhruilemaan. :$ Km:stä nyt siis 13 pv ja edelleen näyttää ovistestin...
  8. M

Whisky Peat nii mäki kyllä arvelin et vielä jyllää hormoonit raskaudesta. Jännä ko ei mulle mitään verikoeseurantaa määrätty? Hmmm... Pitäiskö sitä kuitenki soitella neuvolaan ja kysyy et pittäiskö sitä laskua nyt ees jotenki seurata? Filuuri tervetuloa munkin puolesta! :)
  9. M

Hyvät kanssasisaret. Nyt on kysymys. Tein tuossa huvikseni ovulaatiotestin ja tuli niin järettömän vahva viiva siihen että sen takia täällä oonki utelemassa. Onko kellää tietoa, kuinka kauan km:n ja kaavinnan jälkeen yleensä ovis tapahtuu? Eihän se oikeesti voi olla jo viikon päästä km:sta...

Yhteistyössä