Hakutulokset

1. H

*Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

Kiitos Talvicci :wave: Se on juu meidän kuukausi!! :D Onnea taas vauvaantuneille :heart: :heart: Minä tunsin kalvojen puhkeamisen pojan synnytyksen yhteydessä sellaisena tunteena vaan, että nyt se sikiökalvo puhkesi. Ikäänkuin joku paine helpotti, tunsin poksahduksen. Öh, vaikea...
  2. H

*Lokakuun Mahapyöriäiset Syyskuu 2009* *Yhdeksän vauvaa on jo syntynyt!*

Samaa mieltä, ei ole sellaista vastasyntyneen punakkuuttakaan. Mutta ihana ja suloinen :heart: Vauvakuume nousee, onneksi kohta tulee helpotusta siihen :laugh: Käväisin minäkin 3+1-päivillä. Törsäsin myös Pentikillä, ostin pussilakanat, ihana lammaskuvio =) Se oli hiukan itseni...
  3. H

:heart:Onnittelut paapeolle!!:heart:
  4. H

Lämpöiset onnittelut kaikille vauvaantuneille :heart: :flower: :heart: Olin jo aiemmin lukemassa täällä mutta piti jättää kesken! Liikutuin niin uutisista, että meinas parku tulla, mun piti lähteä heti kauppaan, enkä halunnut sotkea ripsiväriä :D Nyt saan fiilistellä ihan rauhassa B)...
  5. H

Huomentapäivää! Nauroin kans hiukan tuota talvicin sääikähdystä :laugh: Onpa tosiaan monella jo viikkoja kasassa iso määrä! Jänskättää, kuka seuraavaksi.. :heart: Minäkin aion ottaa rintakumit mukaan laitokselle. Viimeksi rinnanpäät oli jo laitoksella niin kipeät, ettei imetys olisi...
  6. H

Kuinka moni vielä ensimmäisen lapsen isän kanssa yhdessä?

Yhdessä ollaan, esikoinen 12 vuotta, ensi kuussa syntyy toinen :heart: Miehen kanssa ollaan oltu 14 vuotta :heart: Ei tule äkkiseltään mieleen pojan kavereista ja luokkakavereista kuin kaksi, joiden vanhemmat eivät ole eronneet.
  7. H

oijioi Amira, onnittelut koko perheelle!! :heart: :hug:
  8. H

Tervetuloa piki! :wave: Mun poika oli niin ihana yöllä kun heräsi siihen, kun taas olin noussut ja tulin takaisin sänkyyn. Poika nukkuu silloin minun vieressäni, kun mies on töissä. Hänellä on yötyö. Kysyi, onko vauva hereillä, tietää, että se myllää välillä niin rajusti, ettei mun...
  9. H

Heissan kaikille! Luen nykyään ekana kun tulen tänne, niin tuon otsikon. Taas totesin, että jaahas, vielä ei ole tullut lisää uutisia :laugh: imetyspaidoista On muuten kalliita :o Onneksi olen löytänyt jotain tarjoustuotteita. Ostin kesällä Babyozista tarjouskorista vitosella sellaisen...

Yhteistyössä