Hakutulokset

1. L

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

HJELP! Äsht. Mä olen ihan pihalla näistä raskausviikoista. Ajattelin tarkistaa asian ja höh, olenkin raskausviikolla 6 vau.fi -laskurin mukaan! Siis miten tää nyt menee, kun punktio tehtiin 3.5 ja hedelmöittyminen on tapahtunut saman päivän aikana. Laskenko mä sen siitä?
  2. L

Syksy2010 Testailen, testailen! Ei kato mee rahat hukkaan, jotka on kiinni testeissä :laugh:! Mulla on jotenkin ihan vauhko-olo välillä, kun ei tunnu tää raskaus juuri missään! Oonkohan mä edes raskaana... :popcorn:... Kertokaahan te konkarit, että missä vaiheessa alkaa tuntumaan jotain? Nyt...
  3. L

Kiitos vastauksista ja kyllähän mä sen paikan otan vastaan :). Kunhan nyt ensin näkee mitä tarjoavat paperilla. Sitten alkaa se normivääntö :D. Ja lisähaastetta tähän työtilanteeseen (tosin postiivista sellaista) tuo se, että yksi huntteri soitti eilen illalla ja tarjosi tosi mielenkiinoista...
  4. L

Haluaisin kysäistä teiltä raskaana olevilta kanssasisariltani seuraavaa asiaa liittyen raskauteen ja työhön. Olen käynyt tapaamassa erään yrityksen edustajaa ja olen todella kiinnostunut paikasta. Saan varmaankin huomenna ehdotuksen heiltä. Mutta, olen raskaana ja olen pohtinut pääni puhki mitä...
  5. L

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Milk@ Päivityshommaa, eli vaikka kovasti haluaisin vielä olla 33-vee, niin taisi se 34 pärähtää lukemaksi JO tammikuussa :). Päivääkään en ole vanhempi, viisaampi tosin paljon enemmän :laugh:
  6. L

Kiitos kaikille onnitteluista ja kiva tavata taas teitä "vanhoja" tuttuja ja samoin uusia ihmisiä! :heart: Testejä tehty jokapäivä (oonko mä hullu???, hahaha) ja plussaa ne näyttää! Mies on ihmeissään tästä mun touhusta, mutta hymyilee kauniisti :D. Mulla piti tänään olla HCG-mittaus...
  7. L

Heissan kaikille! Ihan ekaksi SUURET KIITOKSET KAIKILLE ONNITTELUISTA! Tästähän tämä piina sitten alkaa ja jännitys siitä, että kaikki menee hyvin. Tulen roikkumaan täällä "meidän palstalla" teitä tsempaten, mutta en tule täällä jakamaan omaa tilannettani sen kummemmin, jollei joku sitten...
  8. L

Heissan kaikille! Ajattelin kirjoittaa oman tarinani myös, mutta linkitänkin tähän mun blogini osoitteen, josta voitte lukea kuinka tähän päädyttiin :) Kultahippusia Kirjoitan anonyyminä ja olen peittänyt kasvoni kuvista, mutta jos nyt joku sattuu minut tunnistamaan, ei se maailmanloppu ole...
  9. L

Dazzler Kauniit sanat saivat liikuttumaan. Kyllä tämä on hyvä ryhmä, paras! :) miss_piggy Ymmärrän tuon haikeuden, varsinkin kun kkm taustalla... TOivottavasti seuraava pikkuinen pysyy kyydissä tiukasti ja loppuun! Loistava ajatus muuten tuo tapaaminen, vaikka lokaatiot voivat tuottaa...
  10. L

Niin ja Kiiltis-75 on myös täällä! Ciao vaan :) :wave:

Yhteistyössä