Hakutulokset

1. P

<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Hyppy, ei mulle ainakaan tullu mitään "omimis"-fiilistä. Mitä siistimpi, sen parempi. :) Kiitos päivityksestä, onpas kivaa, ku oma nimi näkyy nyt tuolla. :D
  2. P

Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Hintriikalle hurjan paljon onnea! Jee!! :) :flower: Ambrosia, ihanaa kun saitte kutsun Naikkarille. Vuoden päästä teilläkin voi olla pieni, tuhiseva nyytti sylissä. Oih! :heart: Haave2, jännää! Ylihuomenna testiä uusiks niin on hcg tuplaantunu. Ei siihen haamuakaan tuu ellei oo raskaana...
  3. P

Oi, Salliina! Hurjasti onnea!!! :) :flower: Hyvällä tuurilla pääsen sun kanssa Toukokuisiin. Hope so! Haave2 Sielläkin jännät paikat! Ei siihen testiin tule edes haamua ellei raskaana ole! Ylihuomenna testaa uusiks, niin HCG on tuplaantunu. :) ).( No niin!!! Nyt mäkin pääsen vihdoin...
  4. P

Minmaria Joo, nyt jatkat testausta niin kauan, kunnes saat sen vahvimman viivan. Se on se LH-huippu ja siitä 24-36h kuluttua tapahtuu ovis. :) Nimistä Meillä on jo ykkössuosikit tytölle ja pojalle. Ne on ollu mielessä jo pitkään ja seuraavalle lapselle tulee, ellei nyt käy niin et ei tunnu...
  5. P

Lemontree Mulla oli esikoisesta kans menkkajomottelua ennen plussaa. Siks olinkin ihan varma, et menkat alkaa mut ei ne sitte alkaneetkaan. Jospa ei sullakaan! :)
  6. P

Markke Äh, mitenhän mä nyt noin sekotin. Jotenkin jonkun sun aiemman viestin luettuani käsitin, et ne tutkimukset oli tyyliin seuraavana päivänä. Mut tsemppiä huomiselle! :) Sunflower :hug: Muillekin negan saaneille pahoittelut. :hug: Hintriikka Oikun jännittää sun puolesta...
  7. P

Hyppy Eikun siis, täällä odotellaan menkkoja! :D Meillä pyörähtää yk 1 seuraavan kierron myötä käyntiin. Mä oon vaan tullu tänne hengaileen vähän etukäteen, ku oon jokseenkin malttamaton. ;) Voihan ne Hyppy hyvinkin olla ovislimatkin. Se ovishan tapahtuu yleensä 12-14 päivää ennen seuraavien...
  8. P

Oi, Amantelle hurjan paljon onnea plussasta! Ihanaa! :flower: Muistan niin tuon fiiliksen esikoiselta. :) Voi Nöhvi.. :hug: Sullakin on niin pitkään jo yritystä takana, että todella toivois plussaa sinne. Mut yksi lapsi teilläkin on (on muuten samanikäinen kuin meidän tyttö), joten uskon...
  9. P

Suflowerille :hug: Tervetuloa Nompparelli! :) Puhaltelen plussatuulia kovasti ++++++++++++++++++++++. Monella tosiaankin jännät paikat edessä. Markke Simppojen elinikähän on keskimäärin se 3vrk, maksimissaan 5vrk, joten mistäs sitä tietää. ;) Kyllä sun oireilu kuulostaa kovinkin...
  10. P

Alleylle hurjan paljon onnea plussasta!!! :) :flower: Tädin vierakseen saaneille pahoittelut :hug: ).( Täällä odotellaan menkkoja, harvemmin näin päin. :D Saatas sit heittää ehkäsy nurkkaan ja yk1 käyntiin. NiQ:n tavoin aion ottaa kaikki mahdolliset vippaskonstit heti käyttöön. Meidänkin...

Yhteistyössä