Hakutulokset

1. J

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Anteeksi kuvasaaste heti aamusta. Tässä vielä testit kuivuneena. Pc on ihme lommoja, oli jo kun testasin. Voisko olla viallinen :rolleyes:
  2. J

Mut on tuo sofi vahventunut lauantaista :D
  3. J

Älkää ostako sofeja jos ette tahdo turhia toiveita o_O Ylempi kuva sofi 4min kohdalla Tokassa kuvassa sofi ja samasta pissasta uitettu pc.
  4. J

Kipitin äkkiä kauppaan.. Luottotestini pc niiiiin nega kun voi olla :cry: arvasin.... että voin olla tyhmä! Kiitos kaikille kommentoijille, paljon plussapeukkuja jokaiselle (y) mie ryömin alimpaan kolooni takaisin.
  5. J

Ei v*ttu kun tulin ihan vihaiseksi tuosta testistä :D anteeksi kun purkaudun. Nyt on olo että miksi ihmeessä edes testasin :( en halua enää pettyä, en vain pysty enää tähän ku koskee niin syvälle :cry:
  6. J

Pidän sinulle tosissaan peukkuja :love: olen ketjua seurannut piilosilla.. toivon todella että huomenna siellä näkyisi punainen viiva! Minä näen jo nyt :)
  7. J

Mä en vaan voi uskoa että saisin mitään :( yritetty on tosissaan ja tjotilla jo unohduksiin asti. Kierrostakaan ei oo hajua :D tissit vain on kipeät ja 3 päivää on viiltänyt alhaalta.
  8. J

Kyllä minä viivan näen :rolleyes: eihän olleet kosketuksissa ovulaatiotestin kanssa? Et ole tänään testannut?
  9. J

Tässä vielä kuva kuivuneesta testistä.
  10. J

Anteeksi kun tungen tänne (n) onko tämä Sofin kuuluisa viivanpaikka?
  11. J

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

t84 paljon plussapuhureita ++++++++++++++++++++++++++++:whistle: toivotaan tosissaan et nyt tärppää, peukut ja varpaat ja kaikki tosissaan pystyyn! :D muille kans ihan kauhiasti plussapuhureita!
  12. J

vielä kun muutkin tulis ahkerasti perässä :) oon ihan märehtinyt kun Valkokulta ja Mary Jane plussasivat, kyllä se Valkokullan plussa vahvistuu! toivottavasti itsekkin sitten joskus saan kokea saman kuin te. vielä kerran kaikille plussanneille ihan hirveästi onnea ja plussapuhureita...
  13. J

Mun on kans ihan pakko onnitella Mary Janea, ONNEA PLUSSASTA! :flower: en halua tunkeilla tänne, mutta oon ollut piiitkään sivustaseuraaja ja nyt oli ihan pakko onnitella pitkämatkalaista! :ashamed: kaikille oikein kovasti plussapuhureita +++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle:
  14. J

'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

en oikein tiedä mihin tämän olisin kirjoittanut, mutta tänne sen laitoin :) kyselisin sellasta, että jos apteekin omaan sain eilen ihan hailakan haamujen haamun ja tänä aamuna first signaliin negan (en katsonut 10min jälkeen) niin oliskohan tuo apteekin oma ihan oikea haamu? kun kuitenkin...
  15. J

Meille tulossa 9kk:n ikäinen koiranpentu. Mitä näiden lisäksi tarvitsemme?

Meillä on juuri 9kk vanha dopperipentu, ollut 8 vko:sta asti :) eli pitkä pinnaa ja johdonmukaisuutta sekä paljon aikaa ja rakkautta! meillä oli vanha patja sänkynä, mutta tuholainen repi sen riekaleiksi. nyt sitten vanhan sängyn petarista, peitosta ja viltistä tehty sänky sekä ihan oma...
  16. J

Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

voi kiitos kaikille myötäeläjille :) nyt on hetki vierähtänyt viimeisimmästä käynnistä! juu eli nyt kävin sitten hakemassa ehkäisyrenkaan kun mies ei sitten ollutkaan valmis, vieläkin harmittaa niin maan pirusti että huh huh! asiasta ei ole sen koommin puhuttu, sanoin kyllä itsekkin tosi...
  17. J

pakko tulla tänne nyt sitte vuodattamaan :'( mies sitten päätti ettei vauvaa tehdäkkään vielä, ärsyttää ja suorastaan v*tuttaa koska ensin ITSE sanoo, että olisko aika jo pikku hiljaa ja sitten peruu sanansa.. joten minut voi varmaankin poistaa siis listalta . oon kyl tosi murheissani! mun...
  18. J

Kuvia plussatesteistä

minäki näen plussan ;)
  19. J

Voimia Tipetsu ja Vaniljainen :hug: :heart:
  20. J

juu eli olen 20 vuotias pimatsu (täytän kylläkin 21 joulukuussa) ja ihan esikoista haaveilen :)

Yhteistyössä