Hakutulokset

1. E

***Kesävauvat 2008***

mulla on ihan kauheasti ollu rinnat kipeet ja ne sitten turpos jo ennekuin tiesin olevani raskaana. :attn: ne kasvoi yhden koon isommaksi. ja minäkun aina harmittelin b:n pientä rintavarustustani.. nyt on c... hehhee.. =) kyl se siitä... mulla on nyt kauheen etova olo... on nälkä vaikka...
  2. E

***Kesävauvat 2008***

Tämä on oikeesti pelottavaa, kaikki oireet mitä mulle tulee on ihmeelisiä... Mulla on nyt ollu oksettava olo pari päivää ja kaikkein pahin on tupakan savu... hyi että... :x Sain neuvola-ajan 12.11.. ihka ensimmäisen... odotan ja voin pahoin kuin kuuta nousevaa.. :laugh:
  3. E

***Kesävauvat 2008***

Sunnuntai 21.10. miinamaria.........rv 8+0....LA 1.6......KOS.....esikoinen Kylli-täti..............rv6+6....LA 9.6.......PHKS...esikoinen Naapsku.............rv 6+6...LA 9.6......Tays.....kolmas Äippä0806..........rv 6+5...LA 10.6....TAYS....toinen Bamse................rv 6+5...LA...
  4. E

***Kesävauvat 2008***

Hienoa että tykkäsitte tuosta laskurista, näin noi mitä teillä oli käytössä ja mielestäni noi mun löytämät on niin kivoja kun ne liikkuu ja on selkeitä :heart: Onko täällä yhtä nuoria äitejä kuin minä olen, täytin juuri 20. :wave: Olisi kiva jakaa ajatuksia... :hug:
  5. E

Muita ketkä tehneet lapsen tarkoituksella ennen kun on oltu kauvan yhdessä?

Tapasin mieheni 3.5.07, muutimme yhteen 1.8.07, ehkäisyn lopetimme minun 20-vuotis synttäreillä 7.9.07,kihlauduimme 1.10.07, plussasimme torstaina 21.10.07... nopeaa toimintaa, enkä kadu lainkaan!! =) :heart:
  6. E

***Kesävauvat 2008***

minäkin plussasin viime torstaina. Luulin jo olevani melkein yksin näiden juttujen kanssa. =) ei sentäs viikkoja 5+2... Minulle ei muita oireita kuin rintojen aristus. pahoinvointi on vasta edessä... kai.. :o
  7. E

juhannusvauvat

Meille on laskettu aika povattu sinne kesäkuun loppupäähän... =) onko muita aivan raskauden alussa olevia jotka synnyttävät kesäkuussa 2008... Tai onko muita nuoria ensikertalaisia? itse olen 20-vuotias ja esikoinen tulossa, vauvasta sain tietää eilen.. :wave:

Yhteistyössä