Hakutulokset

1. R

Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Vahan tama tanne kirjautuminen on jaanyt, mutta olen kylla aina kaynyt katsomassa kuinka olette edistyneet! Ja hienosti on kylla lahtenyt monella! Onnea! Itsellakin nyt taas lahtenyt ihan mukavasti, eli paino on nyt 74,5kg! Muutaman viikon oli paino paikallaan, mutta onneksi on taas suunta...
  2. R

Kipeena ollu, enka ole sitten paassyt urheilemaan yhtaan. Suklaatakin yhtena paivana soin :ashamed: Muuten olen kylla syomisissa aika hyvin pysynyt, mut kai sitten liikaa syonyt. kun en ole yhtaan kuluttanut sita liikkumalla. No ei anneta periksi. Tiukemmalla linjalla taas ensi viikko.
  3. R

Niin se vaan nayttaa jalleen samaa pudotusta! Nyt olis sitten ensimmainen tavoite saavutettu, eli paino ennen raskautta. Paino on nyt siis 76kg.Paljon on viela matkaa normaalipainoon ja varmaan alkaa nyt laihdutusvauhtikin hiipumaan...kymmenen kiloa kun viela sais pois. Mutta seuraava tavoite on...
  4. R

Ihan hyva pudotus tuli... Onneks lahti mukavasti kahden viikon tauon jalkeen, niin in taas motivaatiota. Painoa nyt siis yhteensa tippunut 4kg ja paino talla hetkella 78kg. Kaksi kiloa olis jaljella ensimmaiseen tavoitteeseen, jonka painoin ennen kuin alotin odottamaan esioista. Lopulliseen...
  5. R

Tosiaankin kaksi viikkoa hotellielamaa takana, joten laihdutus on jaanyt hieman vahemmalle... Mutta onnekseni ei ole yhtaan tullut painota takaisin. Oon pystynyt pitaan sen kaksi kiloa poissa, jonka kerkisin pudottaan ennen reissua.Joten ei kun uuteen alkuun ja toivottavasti ensi viikolla voin...
  6. R

No ihan hyvin ensimmainen viikko meni ja tasta on hyva jatkaa... pudotusta tosiaan tuli sen 2kg ja oon kylla tyytyvainen. Mulla on tuollanen oikein vanhan ajan puntari, niin ei nay noi sadat grammat...mut paino oli tanaan jopa hieman alle 80kg ja lahtopaino siis 82kg. Toivottavasti siis ensi...
  7. R

Terveiset taalta salaatin aaresta :laugh: Ihan hyvin on siis menny... Viikonloppukin meni ihan ok. Lauantaina kaytiin kylla kiinalaisessa syomassa, mutta soin todella vahan ja pidin sit huolta lapsista, kun muut viela soi. Oon kylla aikas ylpea itsestani! Mieskin ihan ihmeissaan, kun...
  8. R

Kiva kuulla, etta on hyvin lahteny laihdutus monella kayntiin! Ittellakin on kylla kivasti menny. Tanaan aamulla hikoilin heti herattyani puoli tuntia tuolla orbitrekilla. jaksais vaan usein nyt tehda... Syominenkin on menny ihan uskomattoman hyvin. Ma oon oikeesti aina tosi heikko sortuun...
  9. R

Ihan kivasti on lahtenyt kayntiin ja ei ole talla kertaa ollut edes vaikeeta! No joo... tiedan et on vasta muutama paiva takana, mut on sita ennen repsahdettu aika pian... Talla kertaa on tullut syotya ehka liiankin vahan, kun ei vaan ole ollut nalka. Lenkillakin kavin eilen pitkasta aikaa. Sita...
  10. R

Painoa tanaan ihanat 82kg ja pituutta loytyy huimat 162cm. Vahahiilihydraattista olen siis ajatellu kokeilla...kattotaan mita tulee. Nyt on kylla kova into paalla ja olen tehnyt myos karkki ja limpsa lakon. Niita kun menee vahan liikaa :ashamed: liikuntaakin olis kiva saada peliin mukaan ja...
  11. R

Jospa vihdoinkin sais itseaan kunnolla niskasta kiinni... esikoinen hieman reilu vuoden vanha, mutta vielakin kilot kulkee mukana. Kun jo raskauden alkaessa oli ylipainoa, niin ei haavilta nayta. :ashamed: Painoa vois pudottaa noin 20kg, mutta nyt ensin tavoitteena kymmenen kiloa kevaaseen...

Yhteistyössä