Hakutulokset

1. T

Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Täällä yhä mennyt hyvin. Eilen oli hiukan vaikeampaa pitää näppejään erossa herkuista, mutta en sortunut, nyt on siitä hyvä mieli. Huomenna olis tiedossa synttärit, iukan olen pisteitä säästellyt, mutta suuria en aio syödä. Muutenkaan tuleva viikonloppu ei niin paljon "pelota" kuin viime...
  2. T

Ystäviä paikkakunnalta pino...

äiti Kajaanista, sähköpostia saa laittaa.
  3. T

Ei ollut mikään noista, oli Portin suikaleita, mutta 92kaloria per 100g. Kiitoksia avusta! :D
  4. T

Siis menkat alkoi tänään, yhyy sanon minä. Tosin ihmeen aikaisin, muuta kai se sitä itseään on. Voikohan tämä uusi elämä laittaa kiertoakin uusiksi? Paljonko pisteitä on kinkkusuikaleissa, joissa on 4 prosenttia rasvaa? Jos laittais tänään niitä 0 pisteen keittoon, tulee hyvää!! Iloista...
  5. T

Päiväkuiva alle 2v? Onko heitä?

on ollut kotipäiväkuiva 1v1kk, siitä puolivuotta täysin päiväkuiva ja siitä hetki eteenpäin myös yökuiva, kuitenkin ennen kaksivuotispäivää.
  6. T

oli tullut virhe, eli pudotus oli toi 2,4, ei kuten olin kirjoittanut 2,6 tonne loppuun.
  7. T

Mun tämän aamuinen painoni oli 72,6kg, joten -2,4 oli lähtenyt. Ihana kun kuitenkin olen tsempannut tosi hyvin koko viikon että edes jossain näkyy, no kyllä se tuntuu joka paikassa ja uudella ruokavaliolla jaksaa paljon paremmin ja mieli on korkeammalla, tästä on siis hyvä jatkaa. Eilen poljin...

Yhteistyössä