Hakutulokset

1. N

kavereita varkaudesta?

löytyiskö uusia kavereita täältä päin? voipi laittaa yv:tä=)
  2. N

kavereita varkaudesta?

löytyiskö uusia kavereita täältä päin? yv:tä voipi laittaa=)
  3. N

8,5kk syönti apua?

mitä kaikkee teidän noin tuon ikäiset syö? mites makarooni ja riisi, miten olette ne antaneet, ja sekoitatteko johonkin muuhun ruokaan? ja kuinka usein esim. makaroonia ja riisiä? ja mitä lihaa annatte ja keitättekö vai paistatteko? kiitos :flower:
  4. N

lähtekkee joku minun kanssa

noh, ehkä illalla vilkastuu meininki täälläkin ;)
  5. N

lähtekkee joku minun kanssa

minäkii tahon!! :wave: ;)
  6. N

mistä löydän sen varkautelaisten äitien ketjun???APUVAA

hei laitahan yv:tä jos kaipaat puistoseuraa. täällä kans toinen.olen yhden lapsen äiti. poika on tosin vasta 8kk, mutta paljon ulkoillaan puistoissa ym. =)
  7. N

onko-86 äitejä?

täällä kans yks 8kk pojan äiti :wave: yv:tä saa laittaa jos haluaa jutella =)
  8. N

ensimmäinen sana?

minkä ikäisenä teidän lapset on sanoneet ensimmäisen sanan ja mikä se oli? :)
  9. N

löysin sen mut ilman tekstejä!!(klaani)

meet tonne www.youtube.com ja sit kirjotat siihen hakuun että klaani, ni löytyy kaikki :)
  10. N

löysin sen mut ilman tekstejä!!(klaani)

siis sen sarjan nimeltä klaani! löysin sen you tubesta mut perhana ku on vähän huonoo toi englannin ymmärtäminen, eikä siinä tietenkään oo tekstejä.. kyllä ärsyttää :kieh: mut luin kyllä äsken netistä, et se tulee lähivuosina uusintana =)
  11. N

muistaako kukaan vielä klaania?(sarjaa siis)

ihan sairaan hyvä sarja!! miksköhän sitä ei oo tullu koskaan uusintana :kieh:
  12. N

kuka sen tyttöjen juttuja biisin esittää?

siis sen missä lauletaan jotain että tyttöjen juttuja on valkoviiniä... ja sit jossain vaiheessa lauletaan että itketään seuraava yö tyttöjen sydän yö? vaivaa kauheesti ku en tiiä kenen biisi se on :attn: ku ainakin yhessä kohdassa kuulostaa niinku nylon beatin jonna laulais :/
  13. N

varkaus/neuvola 19.6?

eli sanoi neuvolan täti että tuolloin olisi meidän lisäksi tulossa 3 muuta n.8kk vauvaa. eli onko mahdollisesti joku teistä paikalla? silloin on se lääkärin tapaaminen? kun mulle jäi vähän epäselväksi, että käydäänkö ensin normaalisti neuvolantädin luona ja sit lääkärille vai suoraan lääkärille...
  14. N

Paikkakunta - PINO! :)

varkaus :wave: liekö muita?
  15. N

ananas strong!!??

muita kokemuksia?
  16. N

Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

varkaus :wave:

Yhteistyössä