Hakutulokset

1. S

Stressi vai raskaus?!

Tänään sitten menkat alko, 7pvä myöhäs. Ja vielä stressi. En kyl tiiä mikä on. Mul on nyt kaks kertaa ollu todella kivuliaat menkat, olen joutunut hakea terveyskeskuksesta voltare piikin pakaraan. Sain lähetteen TYKS:iin et tutkitaan mikä mua vaivaa, kun ei oo normaalit ne kivut.
  2. S

Stressi vai raskaus?!

Kuin tarkkoi ne apteekin testit on? Hain tänään apteekin oman ja oli vähän muuttunu ja ohjeet myös. Siinä oli että aamu pissasta kannattaa testi tehä. Ei aikasemmin ollu tuohon suuntaan kirjoitettu. Tein testin täs illalla 4h viimeisestä vessa käynnistä. Huom. Nimimerkin vaihto, ent. Marianne87
  3. S

Stressi vai raskaus?!

Ei mul yleensä stressistä menkat jää välistä.. Mut okei, ei mua oo varmaan tälläin jännittäny.. Tahtoisin kovasti positiivistä tulosta. Se tulee sit kun sitä väliten odottaa..
  4. S

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Heips.. Täällä kanssa ylipainoinen (Että kun voi jotenkin vihata tuota sanaa) naikkonen. Ex miehen kanssa yritettiin 2,5 vuotta ja sit tärppäs (Mutta ei halunnut olla masussa kauhean kauaa..=(). Ja nyt ollaan mieheni kanssa yritetty kolmisen kuukautta. Ehkäisyä ei oo ollu kun n. kolme neljä...
  5. S

Stressi vai raskaus?!

Lyhyt katsaus: 2 vuotta sitten minulla todettiin monirakkulaiset munasarja. Vuosi sitten tulin raskaaksi ja rv:lla 10+2 sain tietää että sikiö oli kuollut. Vuoteen en ole käyttänyt mitään ehkäisyä, ja menkat aina ajallaan. Mutta nyt, mul on oikeuden käynti viikon päästä mikä stressaa ihan...
  6. S

Ootteko käyny jälkitarkastuksessa km jälkeen?

Itse olin kaavinnassa (4. vikkoa sitten) ja eilen juuri jälkitarkastuksessa. Terveyskeskuksen neuvolan puolella eli ilmainen oli. Oli ihan kiva kuulla et sisuskalut on toipunu ja kunnossa.
  7. S

Voiko lapseton saada tuulimunan?

Kiitoksi vastauksesta.. Noin vuosi sitten minulla todettiin monirakkulatauti. Siinä on pieni osa tai suuri osa, etten tule helposti raskaaksi. Mutta olemme melkein kolme vuotta yritetty lasta, eikä ole osannu. Ja nyt tuli tuulimuna tai sitten se sikiö vaan kuoli. Siitä veden johtopäätökseni.
  8. S

Saitko yhtään sairaslomaa????

Olen itse samassa tilanteessa. Huomenna pitäis töihin mennä, mutta oon soittanut jo etten tule. Saikkarii pitäisi jostain saada. TYKS:is kiereltiin ja kaareltiin. Maanantaina 10.9 todettiin että sikiö kuollut tai tuulimuna. ja Tiistaina kaavintaan. Vieläkin hirveä olo, syyllisyyten tunteet jne...
  9. S

Voiko lapseton saada tuulimunan?

Heips. 10.9 sain tietää että masussani on sikiö kuollut tai sit se on tuulimuna. Rv 9+4. LÄÄKÄRI ei osannut sanoa että kumpi. Olemme yrittäneet saada poikaystäväni kanssa lasta jo kolmatta vuotta. Tämä kerta oli ensimmäinen kun sain raskaustestistä positiivisen, eli kysymykseni kuuluupi näin...

Yhteistyössä