Hakutulokset

1. A

TOINEN LAPSI; HAAVEISTA YRITYKSEEN.

Mulla on kanssa niin epäsäännöllinen kierto, ku olla ja voi, mutta laskeskelin viime menkkojen perusteella mahdollisen ovulaation ja siitä oletan, et kaks viikkoa eteenpäin voisi toivoa, ettei menkkoja kuulu. Nyt on 2-3 päivänä tuntunut jänniä vihlasuja mahassa, ihan niinkuin menkkakipuja...
  2. A

Hienoa, että ollaan saatu "jengiläisiä" kasaan omaan ketjuun! Miten teillä mamina ja tuulia79 tärppäsi esikon kanssa, antoiko kauan itseään odottaa? Mä tossa laskeskelin, että mulla oli ovulaatio vkn 6&7 vaihteessa eli jos ihan tarkkoja ollaan, niin taisi olla 10.2. En oo millään tikuilla...
  3. A

Heissan kaikille =) Katsotaan saadaanko ketjua aikaiseksi, mikäli on muita innokkaita liikenteessä. Olisi mukava kirjoitella muiden saman henkisten kanssa, mutta itsestäni tuntuu hankalalta "tuppautua" sellaiseen porukkaan, jossa jo kirjoittelee monta kymmentä ihmistä ja viestejä on...
  4. A

Kenen lapsella helmikuussa synttärit?

esikoistyttömme täyttää 26. päivä 1-vuoden ja itselläni on 24. päivä synttärit. Tyttömme oli siis mitä parhain synttärilahja :)

Yhteistyössä