Hakutulokset

1. KumiAnkeli

Jaksaiskohan sitä

lähteä tänään viihteelle. Aikoihin en oo ollut ja nyt pikkasen huvittais, mutta se huominen olo :$
  2. KumiAnkeli

ne hiiri ym käsityö jutut. Mikä sen kirjan nimi oli missä oli noita?

Joku oli tänne valmiistakin jo kuvia laittanut ja nyt tekis mieli mennä kyseinen kirja ostamaan. kiitti :flower:
  3. KumiAnkeli

Haalaria netistä?

Osaako kukaan neuvoa, et olisko jossain netti kaupassa nättiä haalaria pojalle 92-98cm ? Kiits :flower:
  4. KumiAnkeli

pinoon kaikki 06 alueen äidit ja odottajat

Olemme vaasasta. tyttö 7v pojat 5v ja pian 2v, niin ja itse olen 27 :wave:
  5. KumiAnkeli

Kiinnostaisko ketään me&i pilvipaita koko xs

kotimyyntinä myyvät. eli ei voi netistä tai muusta tilata.
  6. KumiAnkeli

Meillä meni 2vk yli kk |O Niin turhauttavaa odotella, siksi ajattelinkin kysyä jos joku haluaa pikkaisen nopeampaa kyseisen paidan. Me saatiin lasku muutama päivä tilauksen tekemisestä. Ja nyt meille lupailtiin yhtä ilmaista vaatetta tai alennusta laskun loppusummasta, mutta kuinkas ollakkaan...
  7. KumiAnkeli

Hei. Tilasin vahingossa 2 pilvipaitaa, enkä itse tarvitse kuin yhtä. Joten kysynkin täältä ennen kuin lähetän sen takaisin, että olisko joku tuon toisen kiinostunut ostamaan? Eli on ihan uusi. Eilen sain pakettini.
  8. KumiAnkeli

Että kiukuttaa

No niin oli nääkin ekana ihan tärinässä niistä, mutta sit ilmaantuikin kaikenlaisia esteitä, etteivät pääse.
  9. KumiAnkeli

Että kiukuttaa

sunnuntaina olis me&i vaatekutsut ja Moni on perunut tulonsa. Tosi kiva, kun jotain koittaa järkätä niin aina menee persiilleen
  10. KumiAnkeli

tiedätkö oman..

O- En voi luovuttaa, koska painoa vähemmän kun se tarvittava 50kg. Muuten luovuttaisin kyllä
  11. KumiAnkeli

Reimatec ruskea toppapuku 80cm huutonettiin vai kirpparipalstalle

Kumpaan kannattaa laittaa? Siihen on ruskea reiman fleece hattu ja reimatec ruskeat tumput ja siniset töppösetkin.
  12. KumiAnkeli

Reimatec ruskea toppapuku 80cm huutonettiin vai kirpparipalstalle

Kumpaan kannattaa laittaa? Siihen on ruskea reiman fleece hattu ja reimatec ruskeat tumput ja siniset töppösetkin.
  13. KumiAnkeli

Mua pelottaa,mutta pakko soitaa lääkäriin aika...

Mulla menkat tuli pari vuotta 2kertaa kuussa ja aina vuoto kesti viikon. Nyt viimesen lapsen jälkeen on menkat enää kerran kuussa, niin ihanaa, kun ei tartte olla rätti koko ajan takapuolessa. Mulle suositeltiin silloin, että alottaisin pillerit, niin ne normalisoituisivat, mutta en voinut...
  14. KumiAnkeli

APUA! Mulla on huomenna eka ajotunti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eiköhän se hyvin mene. itsellä täris paikat, kun oli eka ajo ohitse, mutta siihen tottui nopeasti, eikä muuta olisi enää tehnytkään kun ajanut =)
  15. KumiAnkeli

Nyt löyty syy

Eipä oo hääppöinen kaveri |O Itse olisin vain iloinen jos noin pikkusieluisesta ihmisestä eroon pääsisin.
  16. KumiAnkeli

Ja yhtään ei jännitä koulun alku..ehei..

Meillä neitokainen odottelee kans kouluun menoa reppu vierellään. Klo.9 alkaa. Äitiä jännittänyt eilisestä asti ihan vatta kuralla.onhan se iso askel, kun esikko aloittaa koulun :) :whistle:
  17. KumiAnkeli

Vaasan seutu

Ei tajua tääkään kuinka yv laitetaan. Mailia saa laittaa: Ammaliina@netti.fi
  18. KumiAnkeli

Tarvisko laittaa palautetta?

Mä sain just tänään 5e, kun laitoin palautetta geisa tuutista kun puuttui vohveli. Tuli tänään postissa pahoittelu kirje ja se 5e. Eli kannattaa palautetta laittaa =)

Yhteistyössä