Hakutulokset

1. Nanne80

Pitkästä aikaan tulin käväseen ja ..

Toivottaan mukavaa Juhannusta palstalaisille <3
  2. Nanne80

Plussa vai ei? (kuva)

Plussa :)
  3. Nanne80

Hiusväreistä !

Joo niinhän se voi ja kuulema sekään ei anna varmuutta että tekee sen testin vuorokautta aikasemmin :/ Ihan typerää kyllä... mutta onkohan se prosentti kui iso ku kuiteski niin paljon hiuksia värjätään?
  4. Nanne80

Hiusväreistä !

bud : Onko nuin :)
  5. Nanne80

Hiusväreistä !

Sama mulla ,monen sentin juurikasvu :( Mullei ei oo koskaan mitään tullu paisti kerran tummaks värjätessä kutisi monta päivää :/
  6. Nanne80

Hiusväreistä !

Oon itse aina vaalentanu hiuksia ja nytte tuon kohun jälkeen missä kuoli se teini en enään uskalla koskee väreihin :(((( Mites muut ?
  7. Nanne80

tukiperheestä

Tukiperheen saa ainaski jos ei ole sukulaisia/kavereita kelle saisi joskus lapsia hoitoon että itse saa levähtää :)
  8. Nanne80

Te keillä useampi lapsi ? =)

Kiitos vastauksista :) No kait tää sitte normi odotusta on , vaikkei odottava olo olekkaan :P Ennestään on kolme poikaa ja yks styypeli <3
  9. Nanne80

Te keillä useampi lapsi ? =)

Mietin tässä kuumeisesti että miten voi olla mahdollista että joka raskaus ajan ( neljä kertaa <3 ) Alussa oon ollu todella väsyny ja pahoinvoiva , nyt ei oireita olleskaan vaikka testi positiivinen ja 7 viikkon meneillään :O Tuleekos ne viiveellä vai pääsenkö tosiaan näin helpolla :D Niin että...
  10. Nanne80

Heiiii kaikki :)

Kiitos kiitos , Selema pyy :D
  11. Nanne80

Hyvällä mielellä ollaan , vielä ainaski ;) On lapsukaisia neljä <3
  12. Nanne80

Kiitos :)
  13. Nanne80

Täällä ilmottautuu uusi kaksplussalainen