Hakutulokset

1. P

Ystäviä kaipaillaan..

Täällä olis yks äiti jolla 4v poika ja toinen tulossa tämän vuoden lopussa. Ystäviä tarvitaan aina. Mulla on myös mese ja sähköposti osoite on katjakai-77@hotmail.com ja minut saa lisätä jos vain haluaa! =)
  2. P

ketä -77?

\ Täällä kans Helmikuussa ja liputuspäivä on aina silloin. Oikeen heti Kalevalan päivä oikeen perussuomalainen :laugh: :laugh: :D
  3. P

lapsettomuushoidosta

Mieheni piti siis käydä yksityisellä kun keskussairaalassa kuulemma ei noita miehen tutkimuksii tehdä. Onneks muuten mennään keskussairaalaan ettei ne varmaan kalliiks tule. Ainakin toivotaan ja toisaalta kyl mä vaikka mitä maksan siitä et saisin lapsen. Rakastan niitä ylikaiken.
  4. P

lapsettomuushoidosta

Meillä olis tämänkuun aikana eka käynti sairaalassa. Isäntä jo kävi testeissä ja sen puoleen kaikki ok. hiukka jännittää mitä ne tekee ja kyselee. Ja onhan tässä sekin et en oikein tiedä olenko raskaana? Tissit on kamalan kipeet ja maha ihan outo. Hirveen etova olo koko ajan joka kylläkin...
  5. P

Meseystäviä!!!

Täällä olis yks äippä aina valmis uuteen seuraan. Täs olis osoite KatjaKai-77@hotmail.com. Niin olen yhden lapsen 28v äiti.

Yhteistyössä