Hakutulokset

1. S

Kesäkuun -14 esikois vaavit

Täällä Myös yksi esikoistaan odottava 24 wee (tuleva) mamma, laskettu aika on 4.6 ja nyt on viikkoja 18+4, joten hyvältä näyttää :) oireilta vaan en todella ole välttynyt :( viimeiset 5 viikkoa on ollut ihan järkyttäviä, mutta nyt alkaa aurinko paistaa viimein tähänkin risukasaan ja saa alkaa...
  2. S

Sinä, joka rakastat työtäsi! Kerro mitä teet ammatiksesi?

Olen siivooja! Nautin suunnattomasti työstäni kun saa olla silloin rauhassa ku haluaa ja kun taas haluaa vaihtelua voi olla ihmisten kanssa tekemisissä :) työ usein miten tehdään joustavilla työ ajoilla, itse voin mennä aamulla kuudelta tai vaikka keskellä yötä jos en saa unta :) ihanan vapaata...
  3. S

Kakkaa pimpissä...

Älä Nyt turhaan säiky! :) tuohan on ihan normaalia, jos on esim löysää kakkaa niin kyllähän sitä voi mennä myös pimpsaan samalla :) ihan rauhallisesti nyt vaan AP! :)
  4. S

Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

Heips! Ite taisin odottaa melkeen viikon, mutta täytyy muistaa se että joskus neuvola ajt saattavat mennä pitkällekkin, jos on paljon odottajia, suosittelen soittamaan mahdollisimman pian ja kyllä hän ne laittaa itse sen ajan neuvolassa sopivaan aikaan, eli ei muuta ku soitteleen :) Paljon onnea...
  5. S

positiivinen tulos :D

Nostetaas vähän tätä keskustelua! Kertokaahan kuulumisia muutkin :) mites meillä plussalaisilla menee? :) onko kuinka pitkällä ja silleen.. :) itse voin kertoa että viikkoja on nyt jo seitsämän ja oli eka ultra, jossa todettiin että kaikki on niinku pitääkin :) ONNNELLINEN!! :) uusi ultra...
  6. S

onko selvinnyt mitään baby14?? olisi kiva kuulla kuulumisia :)
  7. S

Heips kaikki! :) nyt on sitten menossa jo viikko seitsämän ja hyvin on pysynyt pikkuinen mukana vauhdissa :) itsellä LA 6.6.2014 :) onko muilla alkanut jo pahoinvoinnit? mulla on jotain aivan kamalaa :( töissä jo joutunut keksiä selityksiä vessassa juoksemiseen, vaikka ei ole onneksi vielä...
  8. S

okei :) no toivotaan että selviäisi jotain lähipäivinä :) stressi voi pidentää myös kiertoa näin olen ainakin kuullut, jos esim jännittää kauheasti raskautumista. itsellä nimittäin kävi viime kuussa juuri näin, mutta auta armias ku sanoin etten tässä kuussa tule raskaaksi, että katsotaan...
  9. S

Oletko varma baby14 ettei kuukautis kiertosi pituus ole vain venynyt, silloinhan voi tulla ovis vaikka kuinka paljonkin myöhässä.. kannattaa käyttää varmuuden vuoksi hyödyksi, jos onkin ovis plussa! ;) :)
  10. S

Täälläkin yksi juuri plussannut! ei voi kyllä tunnetta sanoin kuvailla kun on 3,5 vuotta tottunut tarkisteleen niitä negatiivisiä tuloksia ja sitte yllättäin pärähtää plussa tauluun!! :) Onnea kaikille juuri plussanneille! :) tämän tunteen muistan varmaan ikuisesti!
  11. S

Onnea paljon PieniEnkeli*!! mullakin eka raskaus ja jännittää kyllä toooooosi paljon :)
  12. S

pari päivää sitten plussasin, 3,5 vuoden yrityksen jälkeen!! :)

Yhteistyössä