Hakutulokset

1. A

Apua laihdutukseen, lue oma kokemukseni

Tuli vahingossa kahteen kertaan... Poistin toisen.
  2. A

Apua laihdutukseen, lue oma kokemukseni

Hei! Kirjoitin tästä jo "haluamme laihtua 2011" -ketjuun, mutta tulipa mieleen kertoa ihan yleisestikin, koska uskon vilpittömästi tästä olevan apua jokaiselle laihduttajalle. Itse olen normaalipainoinen, mutta testasin erästä laihduttavaa tuotetta viiden viikon ajan ja tuloksena laihduin...
  3. A

Yrittäjä työttömäksi, saako mistään rahaa?

Olen toiminut yksityisenä perhepäivähoitajana syyskuusta 2010 lähtien. Minulla on kaksi hoitolasta, joista toinen lopettaa huhtikuun lopussa. Uuden hoitolapsen saaminen vaikuttaa tähän vuoden aikaan epätodennäköiseltä. Tilanteesta johtuen päätin aikaistaa perusteltua hinnan korotusta syksystä...
  4. A

Elloksen lasten "viidakkomatto"?!

Tuli ostettua Ellokselta tällainen matto (toivottavasti linkki toimii): http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26982&productId=253203&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Onko jollakulla tietoa kuinka kauan matosta lähtee nukkaa vai loppuuko ikinä? Vasta pari päivää...
  5. A

Huuto.net: Annatteko lunastamattomasta huudosta aina negan?

Mulla kävi eka kertaa niin, ettei huutaja lunastanut/maksanut huutoaan. Otti kyllä huudon sulkeuduttua yhteyttä ja pyysi tilitietoja. Muutamaan päivään ei kuulunut mitään (maksua/viestiä) ja sitten laitoin hänelle viestiä, että aikooko lunastaa huutonsa ja että odotan maksua vielä x päivää jne...
  6. A

Turun seudulta kampaaja, joka hallitsee muodonmuutokset?!

Nyt alkaa kyllästyttään oma kuontalo, joka on ainakin viimeiset 10 vuotta ollut kuta kuinkin samanlainen.. Eli suositelkaa jotain hyvää kampaaja, jolla on silmää katsoa, millainen leikkaus sopii kenellekin. Turusta tai lähiseudulta. KIITOS! :)
  7. A

Ansiosidonnainen/kotihoidontuki?

Ansiosidonnaisesta: kun 500 päivää on käytetty, niin kuinka pitkään pitää olla töissä, jotta päivät "nollaantuu", eli on taas oikeus olla 500 päivää ansiosidonnaisella, jollei töitä löydy? Olen tällä hetkellä työtön omasta tahdostani (lasten kanssa kotona) ja mietin vain, jos alkavat kovin...
  8. A

Matkamessuilta hyviä alennuksia??

Ollaan suunniteltu Italian matkaa touko-kesäkuulle ja mietittiin voisko matkamessuilta saada edullisesti lentoja, majoitusta?? Ei olla koskaan käyty, joten ei oo kokemusta. Eikä asuta pääkaupunkiseudulla, niin ois kiva saada etukäteen tietoa, ennen kuin hypätään autoon..
  9. A

3 viikon ikäisen kakkaamisesta

Esikoinen tulee kolme vuotta, enkä enää muka muista miten hän vauvana kakkaili.. Eli kuopus tulee torstaina 3 viikkoa ja ei ole nyt kahteen päivään kakannut, ellei nyt vielä päätä illan aikana kakata. Isoveljellä on aina ollut vatsa vähän kovalla, mutta en tosiaan muista miten useasti kakkasi...

Yhteistyössä