Hakutulokset

  1. B

    biisi, jota inhoat?

    Nyt sait minut ihan sanattomaksi! Kirjoitaessani yksinkertaisuudesta ajatuksisani oli mm. Bob Dylan (The Times They Are A-Changin' / Lisence to Kill - ja monet muut). Myös tuon liikuttuneisuuden voin minäkin vähän häpeillenkin tunnustaa. Siihen viittasin tuolla yhteen ainoaan biisiin...
  2. B

    biisi, jota inhoat?

    Luulen ymmärtäväni tuon. Näinhän se on minullakin. Täsmällisempää minulta olisi ollut sanoa, että se on niin tilannesidoinnaistaKIN. Sitten minulla on määrättyä kausiluontoisuutta, jolloin kokee halua uppuotua johonkin genreeen (tai vain yhteen ainoaan biisiin, kerta kerran perään!) enemmänkin...
  3. B

    biisi, jota inhoat?

    Biisien hyvyys/huonous - toimivuus / toimimattomuus - ihastuttavuus/ vihastuttavuus jne. - ovat niin tilannesidonnaisia asioita.
  4. B

    Ohjelmaa pikkujouluihin?

    BAU: Palsta ja palstailijat taas omimmillaan...
  5. B

    biisi, jota inhoat?

    No näin! Itse olinkin jo alkanut vähän arvella, että mahdanko olla ainut, jonka korvaan se biisi särähtää. Ei kai mussa sitten NIIN vikaa olekaan.
  6. B

    Osaisitko itse vaihtaa talvirenkaat autoon?

    Siis kuinka monta kertaa, ja kuinka monessa ketjussa te oikein jaksatte tätä samaa asiaa vääntää ja vääntää :o :x :xmas: |O :hug: :flower: :kieh: :$ :heart: (ettei tule epäselvyyksiä)
  7. B

    Peruna juuttui takapuoleen - ETSI KIRJOITUSVIRHEET IS:n jutusta :D

    Uutinen, höh. Tiedotusväline :laugh: Koko hommahan on alusta loppuun vain bisnestä. Mitä helpommalla ja nopeammalla tavalla sen rahan saa, sen parempi. Kassavirtaanhan noilla kirj.virheillä esim. ei ole mitään vaikutusta. Ehkä päinvastoin. Aihevalinta puolestaan vain ruokkii tämän...
  8. B

    Miksi jotkut yrittää viedä varatun ihmisen??

    miksei molemmista?
  9. B

    Joko TAAS on uskovainen paikalla

    Älä siitä häiriinny, vaan anna mennä. Ilmeisesti tyyli on vapaa. Kaikki vain puhuvat säästä, mutta kukaan ei näytä tekevän asian eteen mitään. (~ Mark Twain).

Yhteistyössä