Hakutulokset

  1. R

    Milloin tää paha olo loppuu???

    Vatsalaukkua ei saa päästää tyhjäksi ollenkaan, sillon tulee paha oli!! Täytyy syödä koko ajan ja vähän..
  2. R

    Milloin tää paha olo loppuu???

    Mulla loppu viikolla 10 se pieni kuvotus mikä vaivas viikot 7-10. sen jälkee olo ollu mahtava.
  3. R

    Milloin tää paha olo loppuu???

    Eikä siis ollut tarkoitus olla ilkeä ja kertoa kuinka helppoa mulla on ollut, vaan harmittaa niiden puolesta, joilla se on rankkaa.. :/
  4. R

    Milloin tää paha olo loppuu???

    Olen niin pahoillani teidän puolesta joilla on vakea raskaus.. :| Itellä ollu niin helppoa, että oikeen hävettää.. Pahoinvointia ei ollenkaan ja olo on kun ei raskaana oliskaan, maha vaan on tosi iso. Nyt rv 23 menossa...
  5. R

    Raskausajan painonnousu..

    Mulla on vielä 10 vk tohon rv 33. =)
  6. R

    Voiko aspiriiniin jäädä koukkuun?

    Fyysisesti ei voi jäädä muuten kuin niin, että päätä särkee jollei saa särkylääkettä.. ns. särkylääkepäänsärky..
  7. R

    Voiko aspiriiniin jäädä koukkuun?

    No jos sitä unilääkkeenä käyttää, niin on jollain tasolla psyykkisesti hyvinkin koukussa!!
  8. R

    Raskausajan painonnousu..

    Sen takia kysyn, kun terkkari neuvolassa sano, että eihän toi ole yhtään mitään ja kaveri sano, kun kerroin minkä verran paino on noussut, että "aika paljon.."
  9. R

    Mitkä "merkit" enteilee synnytystä?

    Verinen vuoto, tiheät ja pitkäkestoiset supistukset, lapsiveden meno...
  10. R

    Raskausajan painonnousu..

    Nyt menossa rv 23 ja painoa tullut 6 kiloa tähän mennessä, onko mielestänne paljon? BMI 22.
  11. R

    Wohoo!! Ihanan lämmintä! *turhis*

    Mua ei paljon lohduta, kun täytyy töihin mennä klo 14... :|
  12. R

    Kuinka monta alkoholiannosta...

    Joo, 0,33 on yksi annos. Eli se on varmaan laskettu 1,5 annokseksi..
  13. R

    PERVOPELLE LINJOILLA

    jep, tä olis muuten ihan kiva paikka jutskailla ellei olis tollasia ääliöitä joilla on liian suuri ego. Meinaa mulla ei ole sellaasta tekstiä tossa että "avaa uusi keskustelu".
  14. R

    PERVOPELLE LINJOILLA

    jep, tä olis muuten ihan kiva paikka jutskailla ellei olis tollasia ääliöitä joilla on liian suuri ego. Meinaa mulla ei ole sellaasta tekstiä tossa että "avaa uusi keskustelu".
  15. R

    PERVOPELLE LINJOILLA

    :laugh: Kiitos.
  16. R

    PERVOPELLE LINJOILLA

    Hei, olenko sokea vai miten saa aloitettua keskustelun?? Räjähtää pää kohta ku en keksi millään... :kieh:

Yhteistyössä