Hakutulokset

  1. N

    montko keskenmenoa?

    Kolme km peräkkäin ja yksi elossa syntyneiden lasten välissä.
  2. N

    Kestääkö nuorena aloitettu suhde?

    Olin 15v ja isäntä 19v kun alettiin seurustelemaan. Nyt olen 34v ja isäntä 38v ja lapset 3,5v ja 1.5v. Naimisissa oltu vuodesta 94. Opiskelut on opiskeltu ja töitä tehty. Nyt kaikki velatonta ja elämä maistuu. Kyllä nuorena aloitettu yhteiselämä kannattaa ja kestää. Osataan meillä riidelläkin...
  3. N

    1.5v mitat

    Vanhempi pojista oli 1v 6kk 92cm, 12kg 300g ja nuorempi nyt 87cm, 11kg 700g. Nyt vanhempi poika on 3v 6kk 111cm ja 19kg.
  4. N

    Lapsienne ikäerot

    Meillä pojat ( 8/02 ja 7/04) "leikkivät" jo yhdessä ja yhteinen huumorinkukka on puhjennut, naurua ja höpötystä riittää. Minulle raskasta kun toisella aikamoinen uhma päällä ja nuoremmalla kiipeilyvimma. Olen ollut kokoajan sitä mieltä, että n. 2v on hyvä ikäero lapsille.
  5. N

    2002 SYNTYNEET VAUVAT JA KUUKAUSI MUKAAN!

    Elokuun 16. 2002
  6. N

    Kuinka tiedän 3-5v lapset syövät?

    Meidän 3v3kk poika syö kaikkia ruokia kunhan vain syötän sen. Poika lopetti syömästä itse kun pikkuveli otti sen paikan syöttötuolissa. Herkut poika kyllä syö ite ja reippaasti mutta tavalliset ruuat ei. poika vain istuu ja napottaa pöydässä ja odottaa että lusikka tulee suuhun. Toivottavasti...

Yhteistyössä