Hakutulokset

  1. P

    kukaan käynyt autokoulua automaattivaihteisella?

    siis ajanut kortin kyseisellä autolla? oon vakaasti harkinnut nyt menoa,ja tuolla ajoa,jännitys on kamala!!! tuleeko ajosta mitään
  2. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    hei vaan,mut voi poistaa listalta,teimme ratkaisun joka tuntuu oikealta. 'kaikille oikein hyviä odotusaikoja ja voimia!
  3. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    juu olin vauvakuume puolella ja oli vauvakuume päällä,ja kun sain tiedon raskaudesta hetken iloitsin (itekseni) mutta kyllä se syö ihmistä,jos mies on todella inhottavalla päällä koko raskauden ja uuden vauvan suhteen..pelkkää negatiivisuutta... ja uskallanko siis "riskeerata" suhteen sillä...
  4. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    leona6 mäkin menisin sinuna lääkäriin,ihan jo mielentilan takia,ja jos todella kipujakin! kiitos kommenteista,itseasiassa mulla olisi jo aika keskeytykseen huomenna,viikoilla 7-8 on paras aika keskeytykseen lääkkeellisesti...mutta siltikin mielessä kaivertaa ajatus pienestä vauvasta jonka...
  5. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    en oo käynyt täälä lukemassa aikoihin! meillä miehen kanssa ollut tiukkaa keskustelua raskaudenjatkosta:| mies ei milläänn haluaisi tätä! on tehnyt kantansa todella selväksi:'( meillä oli siis jo entuudestaan 3 lasta nuorin 2v...suurin syy miehellä tuntuu olevan se raha...joka mua ärsyttää...
  6. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    tervetuloa uusille! täälä tnä aamuna tehty varmaa jo 4 digi testi:ashamed: joka näytti raskaana 3+=) viime torstaina tein kans ja tuosta ainakin vahvistunut silloin näytti sen raskaana 2-3. olo on vain jotenkin niiin ei raskaana,mutta jospa odottelis ultraa,ja lopettais tän testailun...
  7. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    tarvikkeista täälä on pinnasänky(2v nukkuu siinä vielä),mitään pieniä vaatteita ei kyllä enään ole,oon kaiken myynyt,ja vaunut ja koppakin on hankittava sekä hoitopöytä mulla on ollut,mut sekin olaan aina saatu..et sekin pitää hankkia,oon tykännyt siitä musta se on kätevä,mulla on aina ollut...
  8. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    aakku85 täälä vähän samanlaiset olot,ei kiukata,ei itketä,ei mielialan rajuja muutoksia,eikä juurikaan mahannippailuja...missä siis ne repäisykivut on???? sen takia juurikin haluun mennä tarkistuttaan raskauden,jottei "turhaan" tässä odottele sit 12vk asti,luullen olleena raskaana. yksi...
  9. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    fb-ryhmästä kun siihen liittyy,niin näkeekö kaikki siinä ryhmässä sit toistensa fb sivut ja seinän ja kaikki kaverit ym.?? ite en henk.koht.tykkää kyl,enkä liittynyt viimekskään ku odotin. oireista nippailua/jännää tunnetta mahassa aina välillä,ja tuli tuossa pienoinen mielipaha niin...
  10. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    sisko36 jos kävit nyt jo ultras mitä siel sit näky? jos sulla la 4.5 ksiksi voimia paljon!:hug: tervetuloa uudet! ihmettelen suuresti tätä omaa raskauttani,mulla joka ikisessä raskaudessa tiputteluvuoto/tuhruvuoto alkanut aina näin alkuviikkoina,alle 10 viikoilla..no en oo kyllä viä...
  11. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Caramelo juurikin näin eli oot 5 viikolla,4 viikkoa jo takanapäin... sainkin sit ajan samalle lekurille ens tiistaina,mut onx liian aikasta ku vasta 6+0 sillon....?
  12. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    joo on tosiaan vahvistunut tuo digitesti,et viime perjantaina tein sen digin joka näytti raskaana 1-2,silloin olisi kuulunut näyttää jo 2-3...mulla viä yx jäljellä ja ajattelin sen tehä sunnuntai aamuna,pitäis tulla sit jo 3+... oloista ei juuri mainttavaa,nippailuja lievästi,ja toi...
  13. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    täälä ei oloja ihmeempää...oli pakko tehä aamusta digitesti ku tuli tilattua raskauskeijulta. näyttikin sit raskaana 2-3...vaikka omien laskujen mukaan hedelmöityksestä oli jo 3+ viikkoa....olisko sittenkin siis käynyt niin että hedelmöittyminen tapahtunutkin myöhemmin? meinaan vaan kun...
  14. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    täälä tuntui eilen tosi ihanaa nippailua mahalla,jotenkin se konkretisoi tilanteen,kun jotain vaan tuntuu... mulla ei oomissään raskauksissa ollut pahaa oloa lainkaan,kaikki ruoka maistunut,johonkin tiettyyn on voinut tulla himo enemmän vaan. mulla on jotenkin tyttömäinen olo,ehkä sen...
  15. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    varasin juuri sen ultran, vasta 18.9,menkkojen mukaan tuolloin on 7+2
  16. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    no jokainen tekee kuten tekee varhaisultran kanssa,itse meen sen takia että tiän jonkun kasvavan sisälläni,ja pois sulkea kemiallinen ja tuulimuna..kyllä se mun mieltä ainakin rauhoittaa ja paljonkin! ja jossakin sivustolla kerrottiin joku prosenttiluku minimaalisen pieni,että kun sydämen syke...
  17. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    Raskauslaskuri tuossa oli kiva sivu,kertoi muutakin kuin la:n
  18. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    olipas tänne tullut mukavasti tekstiä! neuvolasta soitin tnä ja sain ajan 19.9..olin silloin jo 7+ viikoilla ennen sitä aion mennä siis jo ultraan,pitäisi se ultra vaan varata. nippailuja tuntunut mahassa tänään..ei muuta oikeestaan. tupakka ei ole ongelma täälä ainakaan,en oo koskaan...
  19. P

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

    ksiksi onnea,ja tarrasukkiamatkaan sinnekin!! täälä olo on jotenkin niiin ei raskautunut,jotta päätin tilata raskauskeijulta kaksi viikkonäytöllistä digiä,varmaan ke aamuna sitten pääsee testaamaan..ja tekis mieli jo soittaa se varhaisultrakin...voiko ihminen levottomampi olla.
  20. P

    mitä mieltä olette...tein digi testin

    edelliset menkat oli 29.7 alkoi...

Yhteistyössä