Hakutulokset

  1. T

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    NePPis85 :hug: tinker_ tervetuloa! musta tuntuu kanssa että oon välillä ihan pihalla tästä "slangista", mutta äkkiä ne toisaalta tulee tutuksi :) Vaniljainen vauvamasujen katteleminen on pahinta kidutusta mitä on :D tai ainakin musta tuntuu, että JOKAPAIKASSA tulee kokoajan vastaan...
  2. T

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    Anteeks kun en oo ehtiny täällä käydä :ashamed: mulla työkuviot muuttunu viime aikoina aika rankasti, niin ei enää ehdi/jaksa koneella istua (= esikoinen ei laske mua silmästään silloin kun oon kotona niin pitkäks ajaks et ehtisin istahtaa koneen ääreen) joku tais kyselläkin ammatteja, niin mä...
  3. T

    Onko siskopuoli lapsilleni tätipuoli?

    mun siskon miehen lapsetkin on meijän pojalle ihan serkkuja, ilman mitään puolikkaita... vaikka eivät tosiaan mitään sukua ole oikeasti... että en tossakaan tilanteessa mitään puolikkaita lisäis.
  4. T

    Miksi ette osta vauvalle luomupurkkiruokaa?

    koska mä ostin vaan kotimaisia...
  5. T

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    tänään sitten tärähti menkat... tuli jotenkin niin puun takaa, olikin taas hieman lyhyempi kierto tässä kuussa, joten en ollu vielä yhtään ehtiny varautua. toisaalta tietysti hyvä, niin ei ehtiny toiveetkaan nousta kattoon, sitä kun aina alkaa haaveilemaan, että jos ne ei alakaan mitä useampi...
  6. T

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    ovistesteistä, niissä mitä mulla oli, oli ohjeena, että klo 10-20 pitäis tehdä. ja muistaakseni siinä oli ettei pariin tuntiin ennen saa juoda... ja samaan aikaan päivästä pitäis tehdä. mutta menetin tosiaan hermoni niihin, enkä oo moneen kuukauteen nyt tehny, kun vaan stressasin koko ajan...
  7. T

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    NePPis85 multa kanssa on jotkut kyselly tosta seuraavasta, jollekin taisin ihan ärähtää, että ei niitä niin vaan tehdä... itseasiassa tai olla mun sisko, jolla on endometrioosi ja joka on pitkään joutunu yrittämään omiaankin, eli luulis tajuavan olla kyselemättä. mut yleensä on vastannu vaan en...
  8. T

    ***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

    voisin ilmottautua tänne mukaan... yk 11 menossa, toista yritetään. Ikää mulla on 23v esikoista ei tarvinu kun puoli vuotta odotella, nyt alkaa toivo hiipua, kun ei pikkukakkosta kuulu :( ovistestejä tein jossain vaiheessa, mutta ei ollu apua, vaikka niitten mukaan ajotettiin ja aiheutti...
  9. T

    Kirjoita katsomatta näppikseen : " olipa kerran juustokakku nimeltä huubert joka rakasti juustoa "

    olipa kerran juustokakku nimeltään huuvert, joka rakasti juustoa
  10. T

    Te joilla kummilapsia odotatteko itsellenne muistamista jouluisin?

    en varsinaisesti odota, mutta tiedän että toisesta perheestä tulee muistamista ja toisesta ei... ja ite kyllä laitan lahjat oman lapsen kummeille.

Yhteistyössä