Hakutulokset

  1. T

    hopeatoffee!

    Eikös niitä jossain vaiheessa tehtykin uudellee? muistelisin, että ei maistunut samalle kuin alkuperäinen. tai sitten mun lapsuuden lempinamu ei sopinut enää mun suuhun
  2. T

    Tuttavilla on rintamamiestalo ja pian syntyy 16. lapsi...

    jos sinua ahdistaa, niin heitä ei todennäköisesti ainakaan kokoaikaisesti ahdista.
  3. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    mahaa ei näy. näytän mielestäni vaan läskiltä :( . tasapaksu pötkö on tullut musta!!!! mä haluan mielummin nätin kumpareen! ekoista lapsista olen loppuajasta ollut kuin rantautunut valas!ei sekään kivaa. musta tuntuu kuin en olis raskaana ollenkaan :(
  4. T

    Asuisitko tai asutko pienten lasten kanssa veden äärellä?

    olen itse lapsena asunut rannalla ja asutaan omien kanssa nytkin. tiet on mun mielestä vaarallisempia kuin ranta
  5. T

    synnyttäminen on perseestä

    Onnea pojasta!
  6. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Mä en ole osanut sitten yhtään mitään vielä!! nyt kun ultrassa kaikki näytti hyvältä, niin alkoi sormet syyhytä tehdä tilauksia kaikesta ihanasta! Kuinka moni aikoo ru:ssa kysyä vauvan sukupuolta? me päätettiin että kysytään. koskaan ei aiemmin olla välitetty tietää, mutta nyt halutaan. sinne...
  7. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Ultrassa käty ja pieni oli kuin olikin siellä ja ihan täydellisen näköinen <3 ! Liikkui alkuun ja sitten alkoi köllöttelemään käsi suussa :D . Laskettu aika aikaistui 24.2 ! olen kyllä niiiin onnellinen! Riskiseulat oli kaikki tosi hyvillä lukemilla :)
  8. T

    En ymmärrä tuttavaperheen rahatilannetta.

    Meillä maksetaan talolainaa ja muuta mahdollisimman paljon. tingitään sitten muista menoista. jospa he tekevät samalla lailla
  9. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Jos minut huolisitte vielä faceen :) .Huomenna menen ultraan ja sitten jos kaikki hyvin, niin tulisin joukkoon! Huonosti olen nukkunut kun mietityttää huominen :( . Edellinen oli kkm 05/12 ja yli vuosi tätä sitten "yritettiin" . jos nytkään ei asiat ole kunnossa, niin sitten meidän lapsiluku on...
  10. T

    Onko normaalia, että 12 vuotiaat tytöt ovat ihan lapsellisia?

    Meillä 12v leikkii littareilla, keppareilla jne. mutta olen huomannut, että ajaa kainalonsa. En mäkään tykkää omista kainalokarvoista, joten miksi hänen pitäisi pitää niistä vain sen vuoksi,että on vasta 12v .
  11. T

    Kanttarellireseptejä pinoon, kiitos! :)

    tolla voit täyttää paprikoita. kylmänä ruisleivän päälle ja lisäksi juustoa, sitten uuniin. kanttarelit ja pekoni piirakkaan. ihan mihin vaan
  12. T

    Kanttarellireseptejä pinoon, kiitos! :)

    ihan vaan kastiketta, nam! käy uusille perunoille, lihalle, kanalle, lihapullille jne. paistelet pannulla hetken, lisäät voita ja sipulia. paistelet taas. lisäät kermaa ja lopuksi vaikka sulatejuustoa, suolaa ja pippuria
  13. T

    eläke ikää nostetaan

    en usko pääseväni eläkkeelle koskaan. olen 35v ja hautaan asti joudun kyllä töitä tekemään. työmoraali ja motivaatio tuntuu puuttuvan isolta osalta heitä, joiden pitäis työuraa aloittaa. odotetaan pääsyä valmiiseen pöytään
  14. T

    Matkahuollon lipunmyyjäkiskään en sitten tullut valituksi

    :( pahoittelut. Nyt on kyllä hankala saada töitä. Suhteet olis kova sana ja työntekijät on monessa paikkaa jo päätetty, vaikka paikka on avoinna. Joku pitkään sijaistanut sen yleensä saa. Peukkuja seuraavaan yritykseen!
  15. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Mä en saa liikuttua en sitten millään! oon ihan kuitti enkä saa mitää tehtyä :( . Hevosen selässä yritän sentään istua päivittäin. Muuten pitelen sohvaa. Mä nyt roikun täällä helmikuisissa , vaikka l.a. on viimenen päivä. mut katotaan sitten ultran jälkeen jäänkö tänne vai maaliskuisiin...vai...
  16. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Eilen poksahti 11 joten tänään 11+1 :) . Kauhulla odotan ensiviikon np. ultraa :O . Maha ei ole kasvanut. turvotusta on jonkunverran pitkin päivää. närästää ja etoo. silti olo on pelonsekainen. jospa siellä ei ole enä eloa :( . Mä varmaan pyörryn sinne odotusaulaan tai pöydälle ;)
  17. T

    G: Miten nimimerkkisi on syntynyt?

    Nimimerkki tulee siitä, että kun täällä ei nähdä naamatusten, niin jutut on TULKINNANVARAISIA. jokainen siis voi lukea juttuja ihan miten haluaa,rivienvälistä tai muuten.
  18. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    10+0 mennään täällä . pahoinvointi on inhottavaa ja väsymys lamauttaa välillä. mahassa ei kasvunmerkkejä eikä painokaan ole noussut. liityn faceen vasta jos kaikki on ok np ultrassa. siihen on vajaa 2viikkoa. tähän ketjuun ei toivoisi enää yhtään huonoa uutisia :'( . voimia menetyksen kohdanneille.
  19. T

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    täällä mennään 9+4 . Pahoinvointi palasi tauon jälkeen takaisin :( . närästää myös joka päivä. tänään täytyy hakea lääkettä siihen. väsymyskin alkanut taas vaivaamaan. huoh! toisaalta toivon, että nämä oireet olisi hyvä merkki. reilu 2 viikkoa ultraan vielä! me ollaan kerrottu muutamalle...
  20. T

    Vaahtokarkin makuinen kaulintamassa, kysymyksiä!

    Vaahtokarkkimassassa ei ole etikkaa mukana toisin kuin sokerimassassa.

Yhteistyössä