Hakutulokset

  1. P

    kuinka sijoittaisit huoneet kullekin perheenjäsenelle?

    kulkee portaissa tosi hyvin...meillä on siis järjestys tämä nyt: alhaalla 2,5v:n huone jossa vaan lelut,ylhäällä meillä isoin makkari mahduttava sängyt,ja pienemmät on vanhemmilla lapsilla
  2. P

    kuinka sijoittaisit huoneet kullekin perheenjäsenelle?

    jos olisi tällainen talo: 2krs omakotitalo,ylhäällä kaksi pientä makkaria,ja yksi iso makkari+2 vaatehuonetta,alhaalla iso makkari,olkkari,ja keittiö kuuluisi perheeseen 2,5v, 6v ja 10v lapset sekä äiti ja isä
  3. P

    eikö tänä vuonna ole myynnissä little petshop joulukalenteria?

    en oo ainakaan missään kyseiseen törmännyt... saakohan mistään enään kohta mitään!!! suklaat on tavalliset,mut viel jotkut pitäs saada
  4. P

    alavatsan vihlonta..

    okei,no tarkkailen tilannetta
  5. P

    alavatsan vihlonta..

    siis mulla on nyt kp3 eli lauantaina alotin uuden laattan e-pillereitä... en oo kyllä syönyt mitenkään erilaisesti...
  6. P

    alavatsan vihlonta..

    alkoi tämmönen vaiva sitten yhtäkkiä...ihan nyt tässä ilalla myöhään...alavatsaa juurikin vihloo..ei nippaile tai muuta... mikä voisi olla,vai oisko joku ohimenevä?
  7. P

    Huomenta. Kuinkas on aamu alkanut?

    huomenta,valkea maa on,ihanaa! tänään tyttöjen kanssa pikkujoulut
  8. P

    5 asiaa jota ilman sulle ei tule joulu.

    -joulu ruoat -kuusi valoineen koristeineen -lahjat -joulunrauha -joulupukki
  9. P

    lumipotkulauta,kellään kokemusta?

    lekmerin sivuilta huomasin tollaisen,olisi tosi hyvä lahja idis tytölle,mut pääseekö kuinka hyvin lumen päällä....onko kellään kokemusta?
  10. P

    voi apua! mä en kestä jos kaamee myrsky vielä sunnuntaina!!

    turusta onneksi lähtö...no onhan ne paatit siellä nytkin seilannut koko viikon kun kauhee tuuli käynyt
  11. P

    voi apua! mä en kestä jos kaamee myrsky vielä sunnuntaina!!

    juup..myrskyä myrskyä...voi vittu,miks just nyt...aloin jo panikoimaan....mukava reissu tulee ku joutuu pelossa meneen
  12. P

    voi apua! mä en kestä jos kaamee myrsky vielä sunnuntaina!!

    laivalle pitäisi lähteä ruotsinristeilyä..ja kauhee tuuli myrskyä nyt ainakin!! itkujen itku...ei se mukavaa oo olla pelko persiissä..ja lastenkin
  13. P

    onko laivoilla ohjelmaa lapsille,muulloinkin kuin loma-aikoina?

    ollaan nyt sunnuntaina lähdössä laivalle,vielä taitaa jossainpäin suomea olla tämä viikko syyslomaa? onhan siellä kaikki huvitukset,mut aattelin onko järjestettyä ohjelmaa tai niitä jtn.hahmoja..
  14. P

    hei pystyiskö joku kertomaan mistä saisi tilattua leluja?

    no ei....ku oltiin kerhossaja se oli joku paksu katalogi monta sataa sivua eri leluja pelejä askarteluja...siis tämmösiä,mistä esim.päiväkodit tilaa lelunsa...kun ei vaan tuu nyt mieleen se nimi!!!
  15. P

    hei pystyiskö joku kertomaan mistä saisi tilattua leluja?

    semmoisia isoja eläimiä,maatilaa,ja kaikkea siihen kuului...muistelen että alkoi t kirjaimella ne lelut...joo vähän hakusessa..ei saa mistään prismoista yms.
  16. P

    kukaan käynyt autokoulua automaattivaihteisella?

    no kyseisen autokoulun oon jo löytänyt missä automaatillakin luonnistuu ajo
  17. P

    kukaan käynyt autokoulua automaattivaihteisella?

    sit ei voi mitään jos tulee joku tilanne,oon tähän astikin selvinny kortitta,mut nyt on tullut aika se hankkia haluan päästä liikkumaan kauemmaskin,ja kerta automaatilla on paaaljon helpompi ajaa,ja meillä jo semmonen auto käytössä ja tulee olemaan jatkossakin niin miksei?
  18. P

    kukaan käynyt autokoulua automaattivaihteisella?

    o näin oon päättänyt et ajan sen automaatilla,voin toki kokeilla manuaaliakin,ja tiän kyllä et korttiin tulee merkintä,enkä pysty ajaan manuaalia,ei ole tarviskaan koska en ajais kuin meiän omalla joka tulee lemaan automaatti.
  19. P

    kukaan käynyt autokoulua automaattivaihteisella?

    no kyllä mun mielestä niitä autoja on ihan yhtähyvin suomessa kun manuaalejakin,meilläkin tällä hetkellä jo toinen automaattivaihteinen auto,millä mies ajelee.

Yhteistyössä