Hakutulokset

  1. M

    Jollain voi oikeasti olla huomenna pikku ylläri töissä... (kosto on suloinen)

    Siis näin muuten mullakin. En voisi vinguttaa korttia ilman, että tarjoa asiakkaille. Päivärahat on sitä varten, että niillä syödään.
  2. M

    Kuinka paljon lasta kuunnellaan huoltajuuskiistoissa?

    Eiks se olut niin, että yli 12v kuullaan? Mutta mulla ei mitään kokemusta.
  3. M

    Suositelkaa meille koirarotua!

    Ollaan oltu hetki koirattomia. Nyt on kova tarve saada vipinää. Pientä koiraa emme halua. Pitäisi siis olla kokoa. Helppohoitoinen karva, rymyämme metsissä sen verran. Olisi kiva harrastaa jotain. Vaikkapa hakua tai jälkeä. Perheessä vauva. Ideoita?
  4. M

    Jos voisitte valita, niin mitä työtä tekisitte?

    Kotieläinpuisto voisi olla kiva päivätyö. Tai koirahoitolan pitäminen.
  5. M

    Vauvalla ikää 7 viikkoa ja vierastaa?

    Ei varsinaisesti vierastamista, mutta tuntee äidin tuoksun. Myös isän ääni on tullut jo kohdussa turvalliseksi. Mutta saisko isä pidettyä liinassa? Tai pystyisitkö vain lähtemään pois omaa aikaa viettämään? Jos saat tunninkin niin sitä jaksaa ihan eri tavalla.
  6. M

    mä halua kauppaan, mut vauuva ei viihdy ilman tissiä ku 5min

    Nimenomaan näin! Tervettä järkeä kehiin :heart:
  7. M

    mä halua kauppaan, mut vauuva ei viihdy ilman tissiä ku 5min

    Ja se korvike ei ole maailman loppu. Sisko antoi samassa tilanteessa tuttelia ja tyttö nukkui tyytyväisenä. Ja täysimetys jatkui monta kuukautta kun äiti sai vähän haukattua happea.
  8. M

    mä halua kauppaan, mut vauuva ei viihdy ilman tissiä ku 5min

    Mullekin neuvolatäti pani rajat, että puolituntia per tissi. Venytin sitä tuntiin per tissi, mutta oikeasti rajojen laittaminen kannatti. Sitä jaksaa olla parempi äiti jos välillä laittaa vauvan kanoreppuun tai vaunuiin ja kipaisee kaupassa. Tsemppiä!!!!

Yhteistyössä