Hakutulokset

  1. E

    Mikä olet ammatiltasi? entä miehesi?

    Mä teen tällähetkellä vielä lähihoitajan hommia, mies on myyntiedustaja. Ei ole mitään ongelmia, välillä vaan "ärsyttää" kun miehellä niin paljon parempi liksa kuin mulla :ashamed:
  2. E

    Millaiset ihmiset pelkäävät hysteerisenä sikalenssua? Minulla on teoria.

    En pelännyt aikaisemmin, mutta nyt kun tauti on (ilmeisesti) meidän perheessä niin pelottaa niin pirusti :(
  3. E

    Missä tilanteessa teiltä on otettu sikaflunssatestejä?

    Meillä lapsi kuuluu riskiryhmään, eilen määrättiin kyllä Tamiflut mutta testauksesta ei puhuttu mitään. Ja miehelläkin taustalla astma, mutta ei ole enää muutamaan vuoteen juuri tarvinnut lääkkeitä paitsi joskus avaavaa...
  4. E

    Missä tilanteessa teiltä on otettu sikaflunssatestejä?

    Meillä kävi sama pojalle eilen, tosin kuume ei ollut ihan noi korkea mutta oksensi kuumelääkkeen ja mehun pois, tiedä sitten että joiko liikaa kerralla vai liittyykö itse tautiin.
  5. E

    Voiko AIKUISELLA keuhkokipu tuntua ylävatsakipuna?

    Mulla keuhkokuumeessa ollessani tuntui kipua lähinnä yläselässä, sellaista pistävää kipua hengittäessä.
  6. E

    Missä tilanteessa teiltä on otettu sikaflunssatestejä?

    Eikö keltään oo muka otettu näytteitä?
  7. E

    Missä tilanteessa teiltä on otettu sikaflunssatestejä?

    Mietin vaan, että viittiskö tonne päivystykseen soittaa jo, meillä perheessä kaks sairastunutta, ja olis kiva saada varmuus mikä tää tauti nyt on. Esikoisesta soitin jo eilen, mutta eivät pyytäneet edes näytille. Miehellä alkoi sitten tänään kova päänsärky ja hetkessä nousi korkea kuume. Lasten...

Yhteistyössä