Hakutulokset

  1. M

    Saatana

    Katos, löytyi samanhenkinen. Mäkin olen alkanut juomaan veteni lämpimänä.
  2. M

    Miksi miehet tirkistelee nykyään?

    Ei siihen löydy mitään selitystä. Ainakaan parempaa kuin että mies on säälittävä.
  3. M

    EU:ssa päästy sopuun uudesta maahanmuuttopaketista

    Saksalla on siirtolaisuudesta pidemmät perinteet.
  4. M

    Nyt Arkkipiispa ottaa kantaa Haagan kirkkoherran tapaan OrpoPurran hallituksen eriarvoistamispolitiikkaan

    Miksi se on aina niinpäin, et jos mä oon onnistunut jossain, niin muutkin onnistuu, jos vaan kehtaa. Ikinä se ei ole niinpäin, et koska mä oon epäonnistunu, niin muutkin epäonnistuu varmasti. Jälkimmäiseen uskonkin, jos ihmiset laitetaan lähteissä samalle viivalle. Inhottaa sellainen jatkuva...
  5. M

    Keskustelua taloudellisesti heikompiosaisista

    Kannatan ajatusta, jos säästöt on kerrytetty omalla työllä. Laittaa eriarvoiseen asemaan ne, jotka tekevät esim kesäduunia ajokortin tms. eteen ja ne, jotka sitten saisivat saman tekemättä mitään. Työllistymiseen tarvittaviin kursseihin taitaa saada avustusta.
  6. M

    "EU-parlamentti äänesti median vapaudesta: Minkään maan yleisradio ei voi olla puolueiden propagandakone"

    Toivottavasti. Eihän siitä ole pitkä aika, kun hallituksesta meinattiin alkaa vaikuttaa ohjelmasisältöön. Kukas se tyyppi oli? Uutinen ei ehkä voi ikinä olla kaikkien mielestä täysin "puolueeton" sillä se on kirjoitettava/kerrottava sanoin ja on se usein nähty, kuinka sanoista riehaannutaan...
  7. M

    Keskustelua taloudellisesti heikompiosaisista

    Jos tuen juo tai polttaa, niin ei kuitenkaan saa lisää rahaa? Yksi vaihtoehto vois olla maksulaput kauppoihin, mut olisko sellainen alentavaa nk kunnon ihmisiä kohtaan? Ja ehkä liian holhoavaa. Toki säästäminen on hyvä ja kunniakas juttu, mutta toisten rahoilla.. Voishan se olla, et...
  8. M

    Keskustelua taloudellisesti heikompiosaisista

    Ymmärrän pointin, mutta tuella elävän ei ole tarkoitus säästää tuesta. Yhteiskunta voi tukea elämisessä, että saa ruokaa, eikä joudu hankeen. Mut ei tukea säästöjä. (Joita voi sitten sijoittaa, kuten kansanedustajien sopeutumisrahat). Mikä raja opintotukiin on tullut?
  9. M

    Normaalia että suhteessa oikein pelkää eroa?

    En ymmärtänyt koko kuviota tässä hommassa. Mutta eikö elintasoa ole myös latausasema ja vesikin, jos se helpottaa elämää. Se on tietysti erilaista elintasoa, kuin grilli. Mut eihän se tilanne lopun elämää jatku, vaan jonkun aikaa. Ja sitten voi ostaa sen grillin ja nostaa elintasoa materialla.
  10. M

    Keskustelua taloudellisesti heikompiosaisista

    En tahtoisi sitä elämäntapatyötöntä työkaveriksi. Tuskin motivaatio riittää tekemään mitään. Ehkä on parempikin antaa sen lusmuilla.

Yhteistyössä