Hakutulokset

  1. E

    Edullinen hotelli Helsingissä tai lähistöllä?

    Pitäis päästä perheen kera vähän reissuun. Mutta minne kannattaisi majoittua? Mikä olisi hyvä, mutta edullinen ratkaisu kun mukana on 2 pientä lasta?
  2. E

    Silmätulehdus, voiko mennä lääkäriin meikit naamassa?

    Antibiooteilla yleensä menee. Tosin toi selluliitti nostaa yleensä aina myös kovan kuumeen...
  3. E

    Silmätulehdus, voiko mennä lääkäriin meikit naamassa?

    Itseasiassa se kuulostaa silmän selluliitilta eli kudostulehdukselta, mutta varsinainen silmätulehdus se ei ole.
  4. E

    "pikku" moka Obamalta...

    Mä en olisi edes tiennyt, että Venäjällä on joku pressaskin... :snotty:
  5. E

    Tykkäätkö power metallista?

    Mikä tekee hevistä juuri "power metal"lia?
  6. E

    Tykkäätkö power metallista?

    Juu, ei iske. Piti ettiä Youtubesta ko. biisi. Jotenkin tuntuu noi hevijutut päälleliimatulta.
  7. E

    Silmätulehdus, voiko mennä lääkäriin meikit naamassa?

    Okei, tää selventää asiaa. Kyllä mun mielestä voi meikata. Jos siis silmä ei ole muuten ärtynyt / tulehtunut.
  8. E

    Pieni ikäero - milloin rankinta?

    Kyllä se oli vaikeinta kun toinen oli 1,5v ja toinen 2,5v. Jatkuvaa tappelua, isomman uhmaikä ja pienempi vielä niin pieni ettei ole järkeä päässä ja silti matkii kaiken mitä isompi tekee.
  9. E

    Silmätulehdus, voiko mennä lääkäriin meikit naamassa?

    Ööö, miksi edes meikkaisit tulehtunutta silmää? Vai onko tarkoitus pitää se tulehtuneena?
  10. E

    Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

    Mä niin repeilin tälle jossain vaiheessa... :D
  11. E

    miten saada ittesä xxxxxxxxxxxl kokoon?

    Mä en ole ihan tota kokoa, mutta suosittelen jo lapsuudessa aloittamista. Esim. 6-vuotiaana on hyvä lihoa jo ekan kerran. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa. Kannattaa myös pyytää, että omat vanhemmat opettavat jo lapsuudessa tunnesyömiseen ja pitävät varsin epäsäännöllisiä ruoka-aikoja ja...
  12. E

    Taaperolle perusrattaat.. suositelkaas!

    Ei, vaan Brio tuo maahan Carenaa.
  13. E

    Surullista...

    Mä jäin nyt oikein kattelemaan tota kuvaa ja mietin, että miten tosta näkee että joku tatska on sutaisten tehty?
  14. E

    Surullista...

    Noihan on tosi kivannäköiset tatskat. Ja kun on kerran kroppaakin, niin toki noita kehtaa näytellä. Toisin kuin eräillä...
  15. E

    Sirkus Finlandia - Kannattaako käydä katsomassa?

    Anteeksi mitä? :D Eiköhän ne olleet ihan merileijonia... :) Ja juu, kannattaa käydä katsomassa, vaikka vähän tyyriimpi onkin. Saapahan lapset jotain aitoakin viihdettä videopelien ja piirrettyjen sijasta.
  16. E

    Annoin lisämaitoa viikonikäiselleni :(...

    Ei yksi pieni tilkka lisämaitoa vie vielä maata merelle. Eikä edes isompi tilkkakaan. Eikä edes se, että antaisi kokonaan maidot pullosta. Imetyksestä on vain nykypäivänä tehty elämää suurempi asia, jolla äitejä painostetaan ja arvotetaan.
  17. E

    Lapsettomille usein sanotaan, että kukas sua sitten vanhana tulee vanhainkotiin katsomaan

    Aivan. Ja siksi niin monet vanhukset onkin yksinäisiä. Mieti sitä.
  18. E

    KANNATTAISKO HUUTAA....HUUTIS

    Sanon tän vielä kerran ja sitten lopetan. Mun mielestä 7 e on paljon esim. sellaisista vaatteista, joita saa nyt alennusmyynneistä 4 eurolla. Varsinkin jos nää 7 euron vaatteet on käytettyjä... Lisäksi on tämä pakettien ikuinen ongelma: kaikki vaatteet eivät välttämättä ole just niitä aivan...
  19. E

    Lapsettomille usein sanotaan, että kukas sua sitten vanhana tulee vanhainkotiin katsomaan

    Ei toki. Kyllähän sille mummulle riittää kun pistää maililla pari kuvaa silloin tällöin ja jouluna kortin. Tosi lämpimät välit on!
  20. E

    Lapsettomille usein sanotaan, että kukas sua sitten vanhana tulee vanhainkotiin katsomaan

    Jos sun mummoltasi kysyttäisiin, niin hän tuskin pitäisi teidän välejä kovinkaan lämpimänä tuon perusteella mitä juuri sanoit. Mutta yritä ymmärtää, että kaikille se "oma elämä" ja "omat menot" eivät mene sukulaisuuden edelle. Jos sukulainen tarvitsee apua, niin sitä annetaan ja varsinkin jos...

Yhteistyössä