Hakutulokset

  1. K

    leipurit,jelppiä!!

    oon tekemässä sellasta juustopiirakkaa/torttua sellasella keksipohjalla niin sen ohjeen mukaan marjat tulis vasta viimesenä sen juustosysteemin päälle mut onnistuuko se jos laitan ne marjat sen keksipohjan päälle ja sit viimesenä sen juustojutun? :D olikoha kauhee epäselvä kyssäri :D
  2. K

    Ei meinannu tulla itkulle loppua kun luin eilen loppuun Perhosen Lento-kirjan

    koitin jo hakea tuota kirjaa kirjaston sivuilta,se antoi 2 vaihtoehtoa,kumpihan se niistä siis on?
  3. K

    Ei meinannu tulla itkulle loppua kun luin eilen loppuun Perhosen Lento-kirjan

    mielenkiintoinen aihe,pitää varmaan itsekkin lukea ko. kirja
  4. K

    Huumedokumentin päähenkilö kuoli

    ihan uteliaisuuttani haluan katsoa ko. leffan,joskus näin pätkän siitä Maria-ohjelmassa
  5. K

    missä kirppari on??

    mitä täällä on tapahtunut? mistä sinne kirpparille pääsee?
  6. K

    sotkan stone nukkamatto...

    juu mä jostai luin kerran et matot ei tykkää tamppaamisesta,puistelu kuulema piisaa tai siis tuuletus,miten lie :/
  7. K

    jos tulisit nyt vahingossa raskaaksi?

    pitäisin,kyllä lapselle aina tilaa löytyy =)
  8. K

    Pöllitäänköhän tuolta lähikaupasta useinkin

    :laugh: voe helvata sentään hävettäs jäähä kassalla kiinni riisipaketti povarissa :whistle: :laugh:
  9. K

    G: lämpöset voileivät?

    kana,ananas,valkosipuli tai ananaksen sijasta paprika :p tai kinkku,tomaatti,valkosipuli mä teen voileipägrillillä =)
  10. K

    Mie olen raskaana.

    :flower: monesko lapsi? määki haluun =)
  11. K

    G: millä rv:lla kaksoset syntyny?

    mulla meni lapsivedet.
  12. K

    Millaista toimintaa olet suunnitellut syksyksi taaperolle?

    meillä lapset jatkavat pikkukoulussa mikäli saavat paikan ja ryhmä saadaan pystyyn =) lisäksi ajattelin et kerran viikossa voitas käydä uimassa.
  13. K

    Nimi pojalle.

    kamala :o mutta sinähä kysyit mielipidettä ;)
  14. K

    puolisoiden horoskoopit

    ite olen rapu ja mies leijona
  15. K

    Kuinka nopeasti teidän vauvat ovat unohtaneet rakkaan tuttinsa?

    siis minkä ikänen teillä? meillä 1v syö "vielä" tuttia enkä aiokkaa iha vielä ottaa pois sitä :)
  16. K

    G: Mitä teette tänään? Tuntuu että niiiin tylsä päivä tulossa

    tjaah,menee varmaa pyykkiä viikatessa ja pientä puuhatessa,ulkona sataa :kieh:
  17. K

    Hitto mitä lapsosia eilen laivalla.

    :o just.........
  18. K

    Mulla on sitten uusi, erityinen tatuointi.

    ei oo eka jonka tiiän tollasen ottaneen,onnea kuitenkin :D

Yhteistyössä