Hakutulokset

  1. V

    Tää ei ole reiluu!!!! (käsitöistä) *muoks* kuva lisätty =D

    Mä en taho löytää edes helppoja kaavoja. Mun lehti varasto on ihan onneton. Yhen paidan väkersin eilen kieli keskellä suuta ja mietin miks hittoo alotan siit ei niin helposta.. :headwall:
  2. V

    Tää ei ole reiluu!!!! (käsitöistä) *muoks* kuva lisätty =D

    Heti ku mä löydän kivan paidan tai yhtään mitään, ni sitte ne on niin vaikeita etten osaa. :'( Tää on niin epistä...
  3. V

    Ma tahdon ompelukoneen!!!

    Luokseni löysi se sittarin kone :D Vielä on säädöissä hiomista, mutta paita on jo päällä. Tänään alkaa neidin mekko, jahka saan kaiken tarvittavan haalittua kasaan.. Eli kangas kauppaan vie tieni uudestaan. :D
  4. V

    kai mä sitten olen vielä tuhottoman läski

    Kiitos :flower: *syöttää lapsille kaikki suklaat ja ukon kantamat herkut* :whistle:
  5. V

    kai mä sitten olen vielä tuhottoman läski

    Hieno saavutus :flower: :flower: Mulla on alkanu taas paino nousemaan, ja ahdistaa. Annatko mulle himpun motivaatiota et saan eka ees sen 5 kiloo, jotta mahun laiduttuani ostamiin vaatteisiin :ashamed:
  6. V

    Ma tahdon ompelukoneen!!!

    Nyt on peruskone hajettu :D Mut nyt uupuu enää kangas.. Saiskohan noi puhuttuu viel kangas ostoksille. :whistle:
  7. V

    Ma tahdon ompelukoneen!!!

    Millos sie ostit sen? Kuulostaa silt et ajaa mun tarpeet. :D
  8. V

    Ma tahdon ompelukoneen!!!

    Bannskun, onko siinä jousto ommel mahdollisuus?
  9. V

    Ma tahdon ompelukoneen!!!

    Kiitos, mutta sellasta tappelupukaria en tahdo.. B)
  10. V

    Ma tahdon ompelukoneen!!!

    Saaks koneita kokeilla liikkeessä? :o
  11. V

    Ma tahdon ompelukoneen!!!

    Mikäs siinä niin rämää? :D Joskus tapellu vahusten koneella joka sotki langat, meinasin viskaa sen alas partsilta alas, ja sen jälkee en ole ommellu, nyt iski tahto taas.. Ja oman koneen tahdon..
  12. V

    Ma tahdon ompelukoneen!!!

    Mutta en sitten taas tiiä millanen olis se oikea.. Noh, alottelia kun olen niin varmaan aika perus olis hyvä, mutta.. Mikä olis hyvä merkki ja suhteellisen edullinen. Kun ei ole varaa laittaa montaa sataa. Tai olis mut sitte se olis vaan koriste. Suositelkaa mulle :D
  13. V

    Onkohan ex-tyttöystävien listaaminen kotisivuilla yleistä?

    :o :laugh: Oli muuten herralla nokka aika kohti taivaita joka kuvassa..
  14. V

    Loukkaantuisitko

    Ihana runon pätkä :D :heart: Meidän tytön kortissa oli jotain sellaista mikä itseäni alkoi harmittaa, mutta totuus tuli oman lapsen suusta, ei päiväkodin tädin, joka sen kirjoitti.
  15. V

    Meillä ei ole kakkua vaikka on äitienpäivä

    Ei ole meilläkään. Ei ole ikinä ollu, eikä tule. :D Sain halit ja suukot, kahvin yöpöydälle. Siinä oli kakkua aivan riittämiin.
  16. V

    Sinä joka ajat automaattivaihteisella autolla! Tunnistatko nämä piirteet itsestäsi?

    Minulla oli kaveri, joka ei kunnolla oppinu autokoulussa manuaalilla ajamaan, ja taisi inssin ajaa loppujen lopuksi automaatilla. Ja sen jälkeen ei tietääkseni ole ajanu ku automaatilla. Mää tykkään manuaalista, vaikka onhan se automaatti helppo. Ukko haaveilee automaatista minä en.
  17. V

    Pinoon painot ja pituudet :)

    162cm ja aamulla painoo 84, ehkä olen tyhmä mut en halua pudottaa ku 9kg ja olen julmetun tyytyväinen itseeni.
  18. V

    kun ovesta astutaan ulos niin äitillä lähtee järki!

    Kyllä meidän poika kulki valjaissa aikanaan lyhyet matkat autolle, puistoon, minne ikinä mentiin. Otti ja karkas kerran, toista kertaa en antanu mahdollisuutta. Ja tietää et valjaat otetaan edelleen käyttöön (on jo 6), jos karkuun meinnataan mennä. Valjaat vaan käyttöön omalle pihallekkin.
  19. V

    Miten housujen väri liittyy työturvallisuuteen?

    Työturvallisuuteen?????? Siis oikeesti, mainittiinko siinä et valkoset housut vaikuttaa TYÖTURVALLISUUTEEN??? :o :laugh:
  20. V

    Tässä mun äitienpäivälahjatoiveet

    Mä toivon et joku haluasi ehdottomasti tehdä mun sunnuntain työvuoron. Ja et lapset halis paljon aamulla kun herään, kuten aina :D

Yhteistyössä