Hakutulokset

  1. Jätkä

    Hannes Hynönen tappoi ihmisiä!

    Totta kai on tappanut, siihen hänet oli koulutettu ja se oli hänen tehtävänsä.
  2. Jätkä

    jätkä lähti kauppaan, palsta on mode free!

    Sori kun kesti, piti vaihtaa lääniä ja osoitetta välillä. Mut uudet lenkkarit on eteisessä. ;)
  3. Jätkä

    olipa levoton paikka tää pressa yöpyä

    Mitä tästä opimmekaan: vain pienessä pöhnässä hotelleihin. :D No ei vaiskaan, inhottavaahan toi valvottaminen on, mutta ei varmaankaan pelkästään hotellin syytä.
  4. Jätkä

    Ruokahaaste vko 43

    Mulle tuli suorastaan flash backki, olenko takasin töissä vai keskustelupalstalla? :D
  5. Jätkä

    Missä kowalski?

    Nyt oot myöhässä, hän piipahti eilen palstalla vierailulla.:xmas:
  6. Jätkä

    Miksi sä turkilmas vetkuttelet sen eron kanssa?

    Ja sitten ihmetellään, että miksiköhän suurinosa esim eilisistä 'vierailijoista' on kadonnut tältä saitilta?
  7. Jätkä

    Mikä ihana ilta

    Wanhat, kiitos. :heart::heart:
  8. Jätkä

    Siis mitä v...a täällä tapahtuu???

    Däämn, mulla ei oo foliota. :(
  9. Jätkä

    Halusin nyt viimeinkin tunnustaa teille, että olen Blume.

    Ei myö uskota. :popcorn:
  10. Jätkä

    Siis mikä tää mustien ryntäys tänne on!

    Taas iltasanomiin? Eiiii.
  11. Jätkä

    Siis mikä tää mustien ryntäys tänne on!

    Ikärasisti.:xmas:
  12. Jätkä

    Nyt apua. Tilillä 4€ milloin lapsilisät tulee?

    Siis kyllä jokaisella lapsen saaneella pitää olla säästössä hätävaralla muutama satanen vähintään, mihin sä olet sun rahasi hassannut?
  13. Jätkä

    Ketä paikalla?

    Tylsästi vettä.
  14. Jätkä

    Miten sinun lapsellesi (ADHD) on sopinut lääke nimeltä Strattera?

    Lääkkeen vaikutus saattaa tosiaan alkaa kunnolla vasta noin viikon päästä. Mutta kannattaa kyllä keskustella lääkärin kanssa uudemman kerran, jos asia mietityttää. Mä luulen, että lääkäri kyllä tietää kuinka lääke toimii ja siksi kehoitti odottamaan. Siksihän siellä sairaalajaksolla ollaankin...
  15. Jätkä

    Voiko viikko sitten mietittyä ruokaa laittaa tänään ja syödä mahdollisesti huomennakin?

    Voi. Ajatuksen pilaantuminen kestää kauemmin, kuin materiaalin.
  16. Jätkä

    Taas tietämätön kyselee kelan päivärahasta

    Juu juu, mä olen tehnyt nuo jo ja saanutkin ekan rahan sieltä. Mutta sitä lomaketta mä ihmettelin, et mistä mä tiedän milloin haen uudestaan ja tuleeko se sinne omille sivuille joskus johonkin kun en näe siellä mitään sellaista mikä oli ekan rahan kohdalla, silloin tuli se 'täytä hakemus'-juttu...
  17. Jätkä

    Taas tietämätön kyselee kelan päivärahasta

    Joo siis olen jo saanutkin yhden kerran päivärahaa, nyt aloin miettimään, että mites jatkossa?
  18. Jätkä

    Taas tietämätön kyselee kelan päivärahasta

    Mä olen ollut joka kesä työttömänä lähes kymmenen vuoden ajan. En vain ole moneen vuoteen hakenut kelan päivärahaa joten olen ihan uunona siitä.
  19. Jätkä

    Taas tietämätön kyselee kelan päivärahasta

    Siis tuleeko se lomake taas sinne mun omille sivuille automaattisesti, mihin merkkaan päivät ja lähetän sit sähköisesti?

Yhteistyössä