Hakutulokset

  1. C

    toi ipana venyy ja paukkuu niin et taas on vaatteet pieniä!

    syksyllä juuri vein kaverin pojalle kauhean kasan 100senttistä vaatetta kun alkoi meillä käydä hihat ja puntit lyhyiksi, nyt saan lahjoittaa jo ainakin 104-senttiset ja jotkut 110-senttisetkin pois :o muksu 3½v.. hihat ja puntit jää koko ajan lyhyiks!! riippuuhan toki hirveesti...
  2. C

    Kihlasormuksista..

    mitä maksoi ja miten uudistit? =)
  3. C

    arvatkaa mitä?

    mua ei kiinnosta mitä mieltä te olette musta :xmas: :D :xmas:
  4. C

    Mitä mieltä miusta?

    kauhee akka, en pidä minään :kieh: no ei vaan, rakas olet!! :D :heart:
  5. C

    suurensuuri ruokagallup laiskalle ihmiselle :D:D:D

    on niin laiska ja saamaton olo, että on tänään haettu aamupala läheisestä kahvilasta ja nyt pitäis ruokaa alkaa miettiin, mut mä en aio laittaa tikkua ristiin :xmas: eli: -pizzaa? (millaista?) -kebabia? (millaista?) -kanansiipiä, mozzarellatikkuja, jalopenojuustotaskuja _(vai mitä...
  6. C

    Kun vastaatte johonkin ketjuun niin luetteko edes ensin mitä ap:lla on asiaa!?!

    luen, koska mua itseäni ärsyttää ihan suunnattomasti jos joku kysyy jotain mikä on jo aloituksessa selitetty.. eikä se jos kerran, mut monta kertaa.. :whistle:
  7. C

    tuli ihan idioottimainen riita miehen kanssa..

    se nyt ei kuulukaan tähän et mihin mä sitä tarviin vaan pointti oli et ottaa kupoliin olla toisten kyytien armoilla :whistle:
  8. C

    tuli ihan idioottimainen riita miehen kanssa..

    tää todella on mustakin naurettava ja idioottimainen riidan aihe, mutta kyllä kuulkaa korpeaa olla kotona toisten armoilla, et pitää soitella et voisitko heittää ja voisitko hakea kun olis paljon mukavampi startata omalla autolla kyselemättä keltään mitään. :ashamed: no, onhan mulla arkisin...
  9. C

    tuli ihan idioottimainen riita miehen kanssa..

    meillä on siis kaksi autoa, kummatkin miehen nimissä ja miehen maksamat. toinen on urheiluauto joka siis seisonnassa ja laitettavana et saa myytyä keväällä ja sit tää mun auto, kun mies ei omille työmatkoilleen tarvii autoa kun kulkevat kaverin kanssa kimpassa firman autolla (joka siis tällä...
  10. C

    Funny Farm -peli

    mä en ole varma riittääkö mun enkku.. puhua voin, mutta en osaa enkuks ajatella tollee :xmas: kokeilla voin toki :D
  11. C

    tuli ihan idioottimainen riita miehen kanssa..

    mä oon saanu ajokortin muistaakseni 6v sitten. ajoin autoa autokoulussa (luonnollisesti) ja ehkä sitten max.10 kertaa seuraavien viiden vuoden aikana. aloin sit pelätä autolla ajamista ja muutenkaan ei huvittanut. kaikki (siis oikeesti KAIKKI, jopa jotkut puolitutut kauppajonossa) piti kauheita...
  12. C

    Pelattaisko ?

    siis sillä koodilla saa hyytelöstä palikan? jonka mä olen jo saanut ennenkun koko koodia näinkään.. olen siis jumissa :xmas:
  13. C

    Te joilla on Muumimukeja! Montako löytyy

    olisko niitä kymmenkunta kertyny. en kerää erityisesti, mutta tykkään kyllä ja käyvät yksiin teema-astioiden kanssa, väriä kattaukseen =)
  14. C

    Pelattaisko ?

    se sininen pienennetty levy siihen laitteeseen mikä on kaapissa.
  15. C

    Pelattaisko ?

    mulla on nyt seinään heijastettu kelt ympyrä jossa ihme kuvioita, en tajuu..
  16. C

    Pelattaisko ?

    mä en saa enää sitä puna-nappulaista kuutioo siitä laitteesta pois et saisin sen tähden sinne vihreen palikan taakse...
  17. C

    Pelattaisko ?

    laittakaa se tähti siihen siniseen kuutioon ja sinne koneeseen, sen pienen kirjainjutun saa sinne alalokeroon, paina nappia ja se muuttuu isoksi. sit sen sininen tausta muuttuu samalla kikalla pieneksi..
  18. C

    Pelattaisko ?

    mulla ei oo mitään muistikuvaa mistä yks palikka.. yks katosta, yks siit hyllyvästä kasasta ja yks ööööö.... en muista :ashamed:
  19. C

    Pelattaisko ?

    puuttuu yks kirjain seinästä enkä keksi enää mitää. löytyy se saha, pikkunen kirjain-nappula ja se keppi.. muut käytetty..
  20. C

    Pelattaisko ?

    samassa

Yhteistyössä