Hakutulokset

  1. S

    Syyskuinen matka Rodokselle

    Antoisan museovierailun jälkeen ajelin skootterillani hotellille pesulle. Suihkussa ajattelin juuri tapaamani uskomattoman seksikästä rouvaa. Mietin, kuinka lemmennesteeni valuivat varmaan vieläkin hänen ihanasta pillustaan ja huomasin jäykistyvän välittömästi. Tavallisesti en todellakaan ole...
  2. S

    Syyskuinen matka Rodokselle

    Kävin lounaalla syömässä Avgolemonon läheisessä ravintolassa. Kyseessä perinteinen kreikkalainen sitruunainen kalakeitto, joka maistui herkulliselta lämpöisenä syyskuisena päivänä, lämpötila varjossa oli noin 28 astetta. Lämmön tuntua lisäsi ajatukseni samassa hotellissa majailevasta...
  3. S

    Syyskuinen matka Rodokselle

    Palasin juuri kuumalta etelänmatkalta sateiseen Suomeen. Jouduin aikaistamaan syyslomaani, kun pomoni jää lokakuussa vanhempainvapaalle ja joudun sijaistamaan häntä tammikuun loppuun asti. Katselin sitten äkkilähtöjä ja päädyin matkaamaan Rodokselle. Päässäni lähti kyllä heti soimaan Dirlandaa...
  4. S

    Päätös sallia itselleen

    Orgasmin saatuani kellahdin naisen viereen ja jäimme makaamaan lusikkaan. Silitin hänen pitkiä tummia hiuksia ja suutelin hellästi hänen niskaansa. Haistelin hänen ihanaa tuoksuaan. Juuri orgasmin saanut nainen tuoksuu niin hyvältä. Johtuukohan se jostain mielihyvähormonista? Joka tapauksessa...
  5. S

    Päätös sallia itselleen

    Yksi naisen ystävistä havaitsi tarkkaavaisena suunnitelmamme siirtyä hyttiini ja tuli mukaamme varmistaakseen kaverinsa turvallisuuden. Hytin ulkopuolella hän kuvasi minut, maihinnousukorttini ja hytin oven numeroineen samaan kuvaan. Arvostin elettä, sillä laivoilla varmasti tapahtuu ei...
  6. S

    Päätös sallia itselleen

    Olin kuvitellut, että tanssipartnerini oli sekaseurueessa yökerhon yläkerrassa, joten en kiirehtinyt sinne ja kävin pesemässä käteni ja haukkaamassa hieman happea kannella ja kapusin tämän jälkeen yökerhon toiseen kerrokseen. Menin baaritiskille tilaamaan juomaa ja pian tanssipartnerini...
  7. S

    Päätös sallia itselleen

    Laivaan astuessani olin täynnä toiveita, haaveita ja unelmia. Yritin kuitenkin pitää odotukseni matalalla ja tein illan suunnitelman laivan risteilyohjelman mukaan. Aluksi kävin hieman maistelemassa seisovan pöydän antimia ja luomassa ensivaikutelmaa laivan tarjonnasta. Ensivaikutelma ei ollut...
  8. S

    Päätös sallia itselleen

    Kerron itsestäni sen verran, että olen toista kertaa naimisissa ja nykyisen vaimoni kanssa olen ollut 15 vuotta naimisissa. Minulla on koko aikuisikäni ollut vilkas seksielämä ja olen aina pyrkinyt ottamaan kumppanin toiveet ja tarpeet huomioon kokeilevasti, leikkisästi ja kiusoitellen. Useimmat...
  9. S

    Avasin tämän profiilin kertoakseni tarinoita seksielämästäni ja haaveistani. Olen itse jäävi...

    Avasin tämän profiilin kertoakseni tarinoita seksielämästäni ja haaveistani. Olen itse jäävi arvioimaan niiden eroottisuutta, mutta Seksinovellit ja eroottiset tarinat -ketjussa ajattelin niitä julkaista.

Yhteistyössä