Hakutulokset

  1. MIES!

    The ketju

    Miksi diesel? Tulee käyttövoimavero ja polttoaineiden hintaero bensaan verrattuna 14 sentin luokkaa. Pitää ajaa todella paljon että hinnan vuoksi kannattaa. No tuostahan sen saa laskettua, yariksen käyttövoimavero ja jne. (en jaksa laskeskella ;) )
  2. MIES!

    The ketju

    tinksu unohti bändin nimestä ekan sanan: Suicidal Nazareth - Peste Religiosa - YouTube
  3. MIES!

    G: Halaatko lapsiasi?

    Halaan
  4. MIES!

    Tällä sivustolla on monesti tullut törmättyä ilmiöön jossa automaattisesti pidetään erotilateissa

    Mutta kuitenkin haluaisit että sinä olisit se lähivanhempi? Arvaus vain joka varmaan osuu oikeaan.
  5. MIES!

    Suihinotto tekniikka

    Jaa? Ei ole onneksi tullut vastaan purijoita mutta olet oikeassa
  6. MIES!

    Minua panettaa, koska olen saanut pinppiä vain kerran kuukauden aikana.

    Kait sulla on kädet tallella? :D
  7. MIES!

    Suihinotto tekniikka

    Ei ole olemassa huonoa suihinottoa ;) (toiset saattaa olla parempia mutta huonoinkin on paras)
  8. MIES!

    juustosarvista

    Paitsi jos käyttää kuivahiivaa niin ei kylmään koska ei kohoa ikinä yhtään. Normaalisti taikina ja sitten vaan jääkaappiin.
  9. MIES!

    juustosarvista

    Tee taikina tänään ja lykkää jääkaappiin. Loppuleipominen käy nopeasti. Uunituoreet on aina 200 kertaa parempia.
  10. MIES!

    Poliisi ampui ketun leikkipuistossa lasten nähden, vanhemmat järkyttyneitä

    Taas sellaisia juttuja, en ymmärrä ollenkaan. Tottakai se oli lopetettava. Jos joskus hommaan koiran ja se pitäisi joskus lopettaa niin menen metsään ja ammun sen itse. Ajattelisin että sen verran olen velkaa että pitää olla pokkaa lopettaa se itse silmätysten eikä viedä jonnekkin piikille...

Yhteistyössä