Hakutulokset

  1. MIES!

    The ketju

    :O luin ensin että NYT TULEN OIKEASTI! :D :D :D
  2. MIES!

    The ketju

    öitä ja silleen. nuku hyvin. halihali ja pusipusi ;)
  3. MIES!

    The ketju

    Oisin melekeen veikannut että suurinosa ois osannu ihan nikin puolesta veikata sukupuoleni oikein :D Sun nyt tarttee ihan oikeasti unohtaa mut, mie kun en mitään siemeniä tartte- omatkin löytyy omasta takaa :D
  4. MIES!

    The ketju

    Niin ja tarttiko olla just yhden sukupuolen edustaja? :D
  5. MIES!

    The ketju

    ! Pusipusi sinnekkin :)
  6. MIES!

    The ketju

    Kaikenlaisista perverrsioista olen kuullut mutta en vielä että joku ois innostunu kalojen seksielämästä :O En ole täällä tuomitsemassa, jokainen taaplaa tyylillään :D
  7. MIES!

    The ketju

    Lämmintä ilmaa?
  8. MIES!

    The ketju

    Naiset.. Kuka heitä ymmärtää? En minä ainakaan, korkeintaan voin olla mieliksi ja saada näyttämään siltä että oisin kiinnostunut ja muuta ,mutta että miehen pitäisi ymmärtää naista? Ehkä . Siis .. En tiedä, ehkä on olemassa jotain mitä en tiedä jne ihan pihalla olen. Tartten naisia ihan...
  9. MIES!

    The ketju

    Siinä tapauksessa sun täytyy nauttia hengen antimia :D
  10. MIES!

    The ketju

    Ettei mahikset menny siinä sitte :D Ja mistäs mie mitään tiedän. En ainakaan sen vertaa että voisin muita neuvoa ;) Ei muuta kuin sopimaan tiukkahuulen kanssa treffejä, mistäsä sitä voi muuten tietää.
  11. MIES!

    The ketju

    No on varmaan jotain kaapeissa, kerro niin kerron mitä niistä teet
  12. MIES!

    The ketju

    Unihiekkaa tähän tyyliin kiits! :D Rammstein Pussy sin censura - YouTube
  13. MIES!

    The ketju

    Tosin oon alkanut nykyään epäileen että kaveri taitaa olla jonkin sortin pedo.. :D
  14. MIES!

    The ketju

    Unihiekkaa Nukkumatti.mp4 - YouTube
  15. MIES!

    The ketju

    sapuskaa! :d
  16. MIES!

    The ketju

    Aahhahaa!! Mulla on setämies joka on ihan samannäkönen nykyään :D ! (Rob, laulaja) Judas Priest - Breaking the law live (HQ) - YouTube
  17. MIES!

    The ketju

    Vakuuttavampaa tavaraa kun Lenny Kertoo sen Motörhead - Enter Sandman - YouTube
  18. MIES!

    The ketju

    Metallica - Whiskey In The Jar (Dublin Ireland, 2006) - YouTube
  19. MIES!

    The ketju

    SYÖ |O
  20. MIES!

    The ketju

    With Us or Against Us - YouTube Maalaritaiteilija Itävallasta oli samaa mieltä kanssa.

Yhteistyössä