Hakutulokset

  1. MIES!

    The ketju

  2. MIES!

    The ketju

    noh, yleisön pyynnöstä tää vielä: Rammstein - Du Hast - YouTube nyt meen nukkumaan. öitä. kaikille. erikseen ja yhessä. miljoooooona asiaa melessä ny mutta parempi että saan unta alle että siivet kantaa pijemmäälle. Tai siiiis että niinkuin silleen. Joskus tuntuu etten jaksa mutta ei nyt. Ei...
  3. MIES!

    The ketju

    ? Onko se semmonen näkymättömyysviitta mikä oli siinä jossakin rowlingin kirjassa? Ite meen nukuksiin ny, öitä! Nukkumatti Theme Finnish- Nukkumatti tunnari suomeksi - YouTube
  4. MIES!

    The ketju

    Avaudun lisää, tsori teille kaikille.. Teen mitä minä teen, ihan sama kuinka hyvin teen työni jos minun ei tartte sitä ikinä oikeasti tehdä. Harjoittelen, koulutan jne tietenkin paras homma ois ettei ihan oikeasti tartte mennä siihen mitä varten olen harjoitellut ikäni. Ja kouluttanut...
  5. MIES!

    The ketju

    Tietenkin nuin. Hullu mikä hullu mutta kukapa ei olisi. (hullu) Tsempit lähetän sulle täältä kuites meni miten meni :)
  6. MIES!

    The ketju

    Kännissä kui käjet. kukkuukukkuu!
  7. MIES!

    The ketju

    Et tartte vaimoa tai semmosta, tarttet vit.. si esim jonkun harrastuksen. Hommaa tyttöystävä, semmonen mitä voit pitää hyvänä ja yleensä oviesi ulkopuolella. ;) Niin ja eläkää ihmeessä mua missään kuunnelko, mie mistään mitään tiijä.
  8. MIES!

    The ketju

    Hector: Palkkasoturi - YouTube Kyllä. Olen liikuttuneessa mielentilassa. Tämä on todella hyvä kappale. Olen sotilas. Ja se on just noin. Heh, ainut mikä vituttaa niin kun naiset tykkää poliisin ja palokunnan vormuista enempi :D Perkele kun ei maastopuku kelepaa ;) Nojoo :D
  9. MIES!

    The ketju

    Noh ei ole tarkotus valvoskella näin pitkään jatkossa kun ois töitäkin. Kyllä, pöh.. Mutt siis tänään :D
  10. MIES!

    The ketju

    Pekka, perkele, miten menee?

Yhteistyössä