Hakutulokset

  1. MIES!

    Ahdistaa

    Olet joku idiootti? Minun maailmassa ei ole sääntöjä että heitellään naisia selälleen laattialle.
  2. MIES!

    The ketju

    Kirjauduinpa tänne vielä :) Moi!
  3. MIES!

    The ketju

    Huh! Hyvä :)
  4. MIES!

    The ketju

    No hyi helvetti.. Vaikka ukko onkin sen olonen mutta kiitos ei, minua ei kiinnosta.
  5. MIES!

    The ketju

  6. MIES!

    The ketju

    Juuri niin. Ihan perseestä tommoinen.
  7. MIES!

    The ketju

    Kuule.. Jutellaas.. Siussa ei oo vikkaa mut mussa on.. En osaa pysähtyä enkä arvostaa noin ihanaa naista.. Sulle on parempi että meen.. "kiss" :D :D :D
  8. MIES!

    The ketju

    Täälä kun saman tekis niin ainoat niiden lappujen näkevät ihmiset ois argeologit jotka kaivais ne ikijään alta tuhannen vuoden päästä päätellen että "2000 luvulla miehillä riitti että laittoivat lapun puuhun kiinni ja naisia piisas!"
  9. MIES!

    Maistuisiko?

    Ei ole salaattia vaan pelkästään soossit, pihvit ja juustot. Sian ulkofilettä oli lihat. Salaatti oli erikseen siinä jos et huomannut ;) Ai niin mun aloitus oli tää tein vahingossa harmaana.
  10. MIES!

    The ketju

    No on muuttunut palsta. Tein "maistuisiko"- äänestyksen palstalle mutta en kirjautunut ja kun olin saanut kaiken valmiiksi niin annoin mennä sitten vierailijaxx:n lähettämänä kun en jaksanut aloittaa alusta. =oma moka ei liittynyt palstauudistukseen :D Hoksasin samalla että vain rekkautuneet...
  11. MIES!

    Käräytin kaveri kun sillä on suhde

    Onpas typerästi ajateltu. Minun mielestäni siis. Kolmen apinan kuva sopisi tähän kommentikseni: Sitten kaikki onkin parempaa?
  12. MIES!

    The ketju

    https://www.youtube.com/watch?v=3rYjCXLmk9E "Olitte vastailleet röyhkeästi everstiluutnantille" "mie en kuole koiran laill, siinä kuoloo muutama ukko ensinnättäin" Opas paskaan johtamiseen osa 2.
  13. MIES!

    The ketju

    Hattujen väreillä näemmä ei ollut mitään merkitystä.
  14. MIES!

    The ketju

    höpöhöpö vanhin ammatti on tietenkin se "maailman vanhin ammatti" Veronkeruu keksittiin tuhansia vuosia jälkeenpäin. Aina ei kannata olla tai yrittää olla ylinäppärä kaikissa vastauksissa.
  15. MIES!

    The ketju

    Kerrankin ajattelin olla (tai siis ainahan mie) rehellinen niin: en muista. No olihan toi hauska. .. No semihauska nyt ainaskin. .. Mulla oli ainaskin hauskaa.. Pyh.. Ei ole mullakaan enään hauskaa..
  16. MIES!

    The ketju

    Eli vähän siis niinkuin myisi "sitä" juomisia ja aamupalaa vastaan? Hmm.. Tollehan löytyy joku nimikin.. Mikäs se oli, se ei ollut maailman toiseksi vanhin ammatti joka on sotilas mutta joku siinä kinkeripiireillä.. Oisko kuule ollut ihan se vanhin!
  17. MIES!

    The ketju

    Veikkaan että pisin päivä voi olla vain 24h pituinen. Ainakin tässä ulottuvuudessa.
  18. MIES!

    The ketju

    20 tunnin työpäiviä?
  19. MIES!

    The ketju

    Itsehän olen täydellinen ja tykkään lapsista, myös muista kuin omistanikin. Niitähän täälä (lasten kavereita) pyörii jaloissa melekein joka päivä :)
  20. MIES!

    The ketju

    https://www.youtube.com/watch?v=kkG4MZeJC9k

Yhteistyössä