Hakutulokset

  1. M

    Kuka teki meistä lastensuojeluilmotuksen?!

    Siis mun mies on ollut lasten kanssa aina kun mä oon ollut juomassa. Lapset ei ole jääny heitteille!!
  2. M

    Kuka teki meistä lastensuojeluilmotuksen?!

    No ei tietenkään!
  3. M

    Kuka teki meistä lastensuojeluilmotuksen?!

    Joku täällä tuntee meidät!!
  4. M

    Anoppi ei suostu hoitamaan meidän poikaa

    Anoppi ei tykkää kun poika on mun perään. Ja kuitenkin mun mies on ihan äitinpoika vielä päälle 3-kymppisenä. :/
  5. M

    Anoppi ei suostu hoitamaan meidän poikaa

    Tytöt ottaa kuulema mielellään hoitoon mut ei poikaa kun pojalla on silmälasit ja on sellainen hiljainen ja pohdiskeleva. En kai voi 10-vuotiasta jättää yksin kotiin?
  6. M

    Poika halusi taas nukkua vieressä

    Otin viereen kun ei olla kotona ja poikaa pelottaa. Tuli kainaloon nukkumaan. :)
  7. M

    Pitääkö mun ilmoittaa Kelaan jos asutaan miehen kanssa väliaikaisesti erillään?

    Saan Kelasta vain lapsilisät. Voinko periä mieheltä elatusmaksuja?
  8. M

    Pitääkö mun ilmoittaa Kelaan jos asutaan miehen kanssa väliaikaisesti erillään?

    Anoppi heitti minut pihalle ja lapset tietysti halusi muuttaa mun kanssa mun äidin luokse. Mies jäi oman äitinsä luokse. Nyt mulla on asunto haussa. Pitääkö mun nyt Kelaan ilmoittaa että asun äidilläni?
  9. M

    Anoppi sitten muuttaa meille!!

    Mies ei halua muuttaa pois kun on koko ikänsä asunut tässä.
  10. M

    Anoppi sitten muuttaa meille!!

    Kuulema hänellä on siihen oikeus kun omistaa tämän talon. Eikä suostu myymään meille koska hänen mielestään siinä ei ole mitään järkeä kun mies perii tän talon. Anoppi sai justiin kerrostaloasuntonsa myytyä. Ei olla muutenkaan hyvissä väleissä ja nyt joudutaan saman katon alle. Saa kyllä sitten...
  11. M

    Miksi noi kakarat ei voi totella?!

    Jos sanotaan että pelikoneelle ei ole mitään asiaa, niin miksi mun pitää aina taluttaa sama poikaporukka ovesta ulos? Annoin porttikiellon ja jos vielä tulevat, soitan vartijalle.
  12. M

    Pitäiskö ostaa uusi pyörä, vai valehdella lapselle tässä tilanteessa?

    Sanoin tytölle että saa uuden pyörän sitten kun siskon vanha käy pieneksi ja että sisko ei ole vanhalla pyörällään ajellut, joten se on kuin uusi. Tyttö oli tyytyväinen. Ostettiin kyllä uusi kypärä tytölle. :)
  13. M

    Työkaveri haukkui köyhäksi, kun en keräile Iittalaa!

    Nyt on menossa joku keräilykampanja millä saa jotain Iittalan juttuja puoleen hintaan. Työkaveri tarjosi mulle niitä merkkejä. Sanoin että "Ei kiitos, emme osta Iittalaa", työkaveri kysyi: "Voih! Eikö teillä oo varaa?" eikä uskonut, että en vaan tykkää.
  14. M

    Onkohan noi esikoisen tunnekuohut ihan normaaleja?

    Poika täyttää ylihuomenna 10. On alkanut saamaan ihmeellisiä kohtauksia. Välillä raivoaa ihan yhtäkkiä ilman syytä, sitten itkee hysteerisenä ja kohtaukset menee yhtäkkiä ohi. Usein tulee myös halaamaan raivarin jälkeen ja itkee, tai sanoo "Äiti, ota syliin". Nää on siis nyt alkaneet...
  15. M

    Pitäiskö ostaa uusi pyörä, vai valehdella lapselle tässä tilanteessa?

    Siis se olemassaoleva pyörä on Hello Kitty. Se ei vaan kelpaa, kun on isosiskon vanha. Kamalat itkupotkuraivarit tuli taas.
  16. M

    Pitäiskö ostaa uusi pyörä, vai valehdella lapselle tässä tilanteessa?

    Kuopus (3v) haluaa Hello Kitty-pyörän, muttei huoli isosiskon vanhaa, vaikkei sillä ole yhtään ajettu. Ostanko uuden vai valehtelenko että ostin, vaikka onkin siskonsa vanha?
  17. M

    Koska Hunksit tulee Lahteen?

    Puhuttiin työkavereiden kanssa että mentäis katsomaan.:cool:
  18. M

    Kannattaako palkata lastenhoitajaksi eläkkeellä oleva perhepäivähoitaja?

    Siis mihin hoitoon? Edellinen ei tullut enää toimeen meidän esikoisen kanssa. Toki esikoinen voisi mennä vaikka kaverilleen, mutta aina sekään ei varmaan onnistu.
  19. M

    Löysin vihdoin pojalle mustan Hello Kitty-hupparin! Ei kelvannut...

    Löysin vihdoin pojalle mustan Hello Kitty-hupparin. Vein innoissani pojalle ja olin ylpeä itsestäni. No mitä sanoo poika: "Ei me enää tost tykätä! Mä haluun Bamse-paidan!". Huomenna sitten Lindexille. Onneksi Bamsea löytyy pojille hieman helpommin. :D
  20. M

    Tiesittekö että Hesburgerissa saa ranskisten tilalle salaatin?

    Kävin ruokkiksella, tilasin lastenaterian ilman ranskalaisia. Myyjä kysyi laitetaanko miniporkkanat vai salaatti. Kysyin paljon maksaa, sanoi että tulee ranskisten tilalle. :) Olisin tietty voinut ottaa salaatin, mutta teki mieli hampurilaista. :D Hyi mua kun sorruin! Ei kerrota lapsille! ;)

Yhteistyössä