Hakutulokset

  1. Ä

    Espoon syys-odottajat

    täälläkin yksi äiti espoosta.viikolla 18+0 ja kolmatta ,todennäköisesti tyttöä odottaen.olo ainakin sen mukainen.oma neuvola lähdenranta ja jorviin menossa taas synnyttämään.ikää siis 21v ,joulukuussa 22v.laskettu aika 28.10.
  2. Ä

    7,5kk eikä ryömi...

    meillä esikoinen lähti suoraan konttaamaan 10kk ikäisenä ja hetki meni kun käveli.siis noin 11 kuukautisena.nyt kuopus 10,5kk eikä liiku mihinkään,syntyi vk 35 ja taitaa tulla perässä.neuvolassa kyseli viimeksi että olenko huolissani ja sanoin en.äitinä käytän maalais järkeä ja huolestun vasta...
  3. Ä

    sektio ja uusi raskaus

    eli oisin kiinnostunut tietämään että miten on mennyt raskaus sektion jälkeen.siis sellaisissa tapauksissa josta sektiosta on kulunut 6kk-1 vuosi.itse tein eilen positiivisen testin ja kuopus nyt 7.5kk vanha.ikäeroa siis 1v3kk tulossa jos kaikki menee hyvin.lääkärit ainakin minulle suositteli...
  4. Ä

    ostetaan tytön vaatteita 86-100cm

    ostan siis tytölle vaatteita 86cm -) laittakaa linkkejä jos jollain myynnissä netissä. äippä-86
  5. Ä

    vauva kohta 3kk eikä hymyile

    elikkä meillä tyttö tulee kohta (13.10) 3kk eikä hymyile.kovasti seuraa katseellaan ja kuuntelee tarkkaan kun juttelee mutta muuten on aika ilmeetön.hymyilee unissaan usein mutta ei silloin kun itse yrittää hantä "naurattaa" tai muuta.tyttö syntyi rv 34+6.onko muilla vauvoja jotka ei ole...
  6. Ä

    keskoslapsien ilmavaivat

    itsellä rv 34+6 syntynyt tyttö jolla ilmavaivoja iltaisin..oisin kyselly täälyä kun neuvolassa ei osannut sanoa että voiko keskosilla ilmavaivat kestää kauemmin kun sen 3-4kk?esikoisella loppui kitinät 3,5kk ikäisenä kuin seinään. t.äippä-86 ja tytöt
  7. Ä

    keskosen korjattu ikä

    miten siis lasketaan.miinustetaanko viikkoja syntymä iästä.tyttö syntyi 34+6 ja tuli juuri 5vk.onko hän siis korjatussa iässä 0vk? tietämätön äippä-86 ja tytöt
  8. Ä

    vauvan aivastelu

    vauvat aivastelee koska eivat osaa niistää..niin mulle kerrottiin synnärillä.yskii varmaan sen takia kun aivastaa "räät" kurkkuun ja yskii sitten pois.
  9. Ä

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    moikka en ole kirjotellut pinoon mutta olen listoilla elokuisissa.taitaa olla ensimmäinen elokuinen syntynyt meillä..elikkä rv 34+6 syntyi tyttö vauva.perjantaina 13.8 klo 9.46 painoa 2640g ja pituutta 47cm pipo 32cm. äippä-86 ja pikkuinen tyttö vauva
  10. Ä

    patapum kantoreppu

    onko kellään kyseistä reppua käytössä.olisin kaivannut vinkkejä miten saan 11kk tyttöni selkäpuolelle yksin laitettua.. äippä-86
  11. Ä

    patapum kantoreppu

    onko kellään kyseistä reppua käytössä.itse tilasin ja se tuli eilen.oisin halunnu vähän vinkkiä miten 11kk tytön saa laitettua siihen yksin..siis selkäpuolelle. äippä-86

Yhteistyössä