Hakutulokset

  1. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Hei vaan kaikille tässä ringissä oleville! Mä olen ollut kesän yrittäjäringissä aiemmin, mutta kun meni se negaks, tulin tänne katsastamaan miten täällä menee! Kipinälle haluaisin vastata, että ymmärrän hyvin angstisi, ei ole helppoa nämä vika päivät ennen testiä! Sen verran mun taustoista...
  2. P

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Onnea Napsuneitille ja Jannaliinille!!! :flower: :flower: Odottavan aika on pitka, odottipa sitten puhelinsoittoa, menkkoja tai laskettua aikaa... Meilla luomuillaan tama kuukausi ja toivotaan parasta! Ja odotetaan.... Tsemppia kaikille "odottajille"!!! :heart:
  3. P

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Tsemppia sulle Napsuneiti! Toivottavasti siirto tapahtui hienosti ja jaksoit ajella matkan hyvin. Mulla tuota matkaa Hesaan myos tunnin verran, ja olis ihana jos mies vois olla mukana joka kerta. Helpottais vahan kun ei tartteis edes ajaa sinne itse ja stressata siitakin. Mulla oli maha tosi...
  4. P

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    WOW Rouva B!!!!! Hirmuisesti onnea, ja toivotaan, etta me muut paastais samaan tulokseen tyylilla tai toisella!!! =)
  5. P

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Katariinalle :hug: , se tuntuu rankalta, mutta välillä on hyvä levähtää. Näin mä ainaskin ajattelin, kun meillä meni pieleen. Krokodiili koeta kestää, se on kaikki sen vaivan arvosta!!! Paljon hyvää tekevää energiaa sulle lähetän!
  6. P

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    IVF on iso juttu, ehkä se ei tunnu niille isolta jotka ei ole olleet näissä hoitorumbissa mukana, mutta kyllä se ainakin minua on verottanut. Aina toivoo, ettei tartteis mitään hoitoja vaan tulisi normaalisti raskaaksi, vaikka meilla yksi tuulimunaraskaus on takanakin ja viisi vuotta...
  7. P

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Siita punktiosta, siinahan laitetaan paikallispuudutetta emattimen seinaan. Mulla se vaihe ei sattunut, mutta sitten sattui oikein olan kautta kun neulalla tokittiin munasolusta toiseen |O ! Ja oli vahan myohaista laakarin mukaan antaa lisaa kipulaaketta, kun oltiin jo melkein valmiita. Etta...
  8. P

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Hei! Kirjoittelin tanne aikaisemmin, kun aloin vuotamaan 10 pp:na, enka saanut mistaan viikonloppuna tietoa. Mun testipaiva oli siis 15.7. ja osasinhan sen jo arvata vuodon voimistumisesta, etta negaa se oli. Nyt VL lomalla ja muutenkin tietty hyva ottaa vahan etaisyytta asiaan, yritetaan...
  9. P

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Napsuneiti voi olla aiheellista pystyttää se teltta, horminipiikitykset voi saada aika villiksi! Minua alkoi jarrutuspistosten kohdalla todella ärsyttämään pienetkin asiat, eikä asiaa auttanut, että luonamme oli appivanhemmat kylässä...mutta onneksi se on ohimenevää. Pahinta on tämä...
  10. P

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Hei! Kirjoittelen tänne ekaa kertaa, erilaisissa hoidoissa ollut nyt jo 1,5 vuotta ja vauvaa haluttu jo 5 v. Meille tehtiin eka IVF kesäkuussa, ja nyt jännitellään testipäivää 15.7. Valitettavasti tänään jo kolmas päivä ruskeaa vuotoa ja tänään myös punaista ja ehkä vähän hyytymää. Jonkin...

Yhteistyössä