Hakutulokset

  1. P

    Mä en ole kateellinen kaverini parisuhteelle

    Kuulostaa koulutehtävältä. Toivottavasti saat ajoissa valmiiksi.
  2. P

    Kannattaako opiskella lähihoitajaksi jos sairaiden hoito ei kiinnosta?

    Koko lähäri-koulutus on mielestäni hoiva-ammattien alasajoa. Valmistuin itse perushoitajaksi v. -94 ja silloin oppi koulussa saman, mitä nykyään tietää aloitteleva sairaanhoitaja. Tämä lähärikoulu opettaa "kaikille-kaikkea" eli ei mitään alaa kunnnolla. Ennen olivat lastenhoitajat...
  3. P

    Ottaako muita aivoon

    Niih, aivoton hyväntuulisuus on ok. Puhuin radiojuontajan äänestä... A-M:n ääntä ei jaksa kuunnella!!!!
  4. P

    Meidän vauva ei viihdy lattialla ollenkaan...

    10-15 minaa on vauvalla jo hyvin :) Ehkä alkaa olla jo eroahdistusta, kun huomaa äipän olevan itsestä erillinen olento. Siirrä pesuhuoneeseen tai veskiin mennessä puuhamattoa tai lelua lähemmäs, niin helpottaa..
  5. P

    Ottaako muita aivoon

    En jaksa noita tekopirteitä juttuja ja kauheaa rääkymistä ja kälätystä :( Vaihdoin kokeeksi suomipoppiin, tulee hyvää musiikkia ilman rääkymistä, vaikka juontavatkin.
  6. P

    Järjetön ylävatsakipu.

    Voi olla myös sapen tai haiman lisäksi helicobakteeri - se löytyy mahalaukusta. Jos olet liki viikon kärsinyt mahakivusta, päivysty. ksestä pitäisi ohjata sairaalaan ja gastroscopiaan (eli t ähystykseen.)
  7. P

    Ottaako muita aivoon

    kun aamulla kuuntelee radiota? Olen matkalla tottunut kuuntelemaan Iskelmäradiota. Nyt tuo Annamari Raaskan ääni ottaa korviin - kauheaa rääkymistä. Sopisi ehkä festareille, ei radioon. Kikattelun ja paskanpuhumisen kyllä siedän..

Yhteistyössä