Hakutulokset

  1. K

    JKL:n kolmekymppiset äidit, tulisitteko lenkille tai kahvittelemaan?

    Kiva olisi tutustua omanikäisiin äiteihin! Olen itse 34-vuotias ja vietän päiväni 1,5 vuotiaan poikani sekä vanhan terrierini kanssa. Kaipaisin lähinnä juttuseuraa itselle ja leikkiseuraa pojalle. Olen kiinnostunut mm. luonnosta, ratsastuksesta, käsitöistä, elokuvista, kirjallisuudesta...
  2. K

    Jyväskylästä kaveri

    nostetaan tätäkin :hug:
  3. K

    Kaveria JYVÄSKYLÄSTÄ.

    Nostetaanpa Jyväskylän haut taas listan kärkeen =) :flower:
  4. K

    Yli 35-vuotiaat pienten lasten kotiäidit Jyväskylässä

    Kiva olisi löytää vielä muitakin 30-kymppisiä äitejä. Siksipä nostankin tämän ketjun uudelleen kärkeen =) Ottakaahan yhteyttä joko yv:llä tai laittamalla spostia osoitteeseen keppi2005@hotmail.com Odotan innolla tilaisuutta tutustua :wave:
  5. K

    Kaveria JYVÄSKYLÄSTÄ.

    Olen 34-vuotias äiti Vaajakoskelta ja etsin vaunulenkeille ja kahvipöydän äärelle juttuseuraa. Poikamme täytti juuri 5 kuukautta. Autokin löytyy, joten päästään kyllä muuallekin täältä. Laitahan viestiä osoitteeseen keppi2005@hotmail.com jos haluat tutustua enempi. :wave:
  6. K

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Terve vaan kaikille, täällä myös uusi tulokas ketjuunne! :) :flower: Asun avokkini kanssa Vaajakosken suunnalla ja tätä nykyä vietän päiväni 5-kuukautisen poikani kanssa. Vertaistukea etsien päädyin tänne ja olenkin huhuillut ystäviä Jyväskylästä tuolla "tapaillaan" puolella. Tämän...
  7. K

    Jyväskylästä kaveri

    Olen 34-vuotias äiti, joka viettää päivät 5 kuukautisen poikansa kanssa. Olisi todella mukavaa löytää joku, jonka kanssa voisi suunnitella yhteistä tekemistä arjen rutiineja piristämään. Tykkään käydä mm. pitkillä vaunulenkeillä, kirppiksillä, shoppailemassa tai vaikkapa vain turista teekupposen...
  8. K

    Yli 35-vuotiaat pienten lasten kotiäidit Jyväskylässä

    Olen 34-vuotias ja etsin minäkin ystäviä. Olen 5 kuukautta vanhan pojan äiti ja asun mieheni kanssa jo 10. vuotta samalla seudulla. Jos etsit seuraa ulkoiluun, kahvipöydän äärelle tai vaikkapa shoppailuun, laita yv:ä. Olisi mukava saada uusia ystäviä jakamaan ajatuksia ja kehittelemään toimintaa...

Yhteistyössä