Hakutulokset

  1. M

    Mites onnistuu kolmosten hoito?

    Täältä löytyy kokemusta asiasta :) Onneksi ei tiedetty vielä siinä vaiheessa millaista meidän elämä tulee olemaan seuraavat vuodet kun saatiin tietää odottavamme kolmosia ;) Perheen omana zoukkina onkin lausahdus "olispa kaksoset niin olis helppoa" :) Meidän näkökulmasta ajateltuna siis näin, en...
  2. M

    Paljon kauppalasku pienenee kun lapset kotoa päiväkotiin?

    Täytyy hieman täsmentää tätä kysymystäni. Eli nyt kun en ota huomioon/laskuihin sitä kuinka paljon (ja meillä se on paljon!) maksamme hoidosta per kuukausi vaan ihan kiinnostaa, että kuinka paljon voisi kuvitella kauppalaskun pienevän kun jää aamupala ja lounas väliin. Osaan tietty itsekin tuota...
  3. M

    Paljon kauppalasku pienenee kun lapset kotoa päiväkotiin?

    Hei, Kuinkahan paljon noin yleisesti ottaen perheessä ruokakauppa laskut pienenee kun perheestä lähtee 3 lasta päiväkotiin, missä syövät aamupalan ja lounaan. Joku aika sitten kirjoittelinkin työstä, missä palkka on huono ja pohdin otanko vastaan vai en juuri taloudellisista syistä. Aloin nyt...
  4. M

    palkka 30e suurempi kuin työttömänä - mitä tekisit?

    Siis tarkoituksena ei tietenkään ole jäädä kotiin jos vain löydän työpaikan, mistä maksetaan kohtuullinen korvaus. Mutta tämä yllä mainitsemani korotus "tuloihin" ei minulle riitä. Juures Suikale osui naulan kantaan :)
  5. M

    palkka 30e suurempi kuin työttömänä - mitä tekisit?

    Kyllä menee täydet päivähoitomaksut. Talous kuitenkin tiukilla miehen tuloista huolimatta kun on uusi talo rakennettu ja isot lainan lyhennykset yms. menoa. Lisäksi ihan perus perheen elättäminen on kallista. Tallu, 3 vuotta ikää heillä. Huomaan, että kaipaavat jo enemmän muita virikkeitä ja...
  6. M

    palkka 30e suurempi kuin työttömänä - mitä tekisit?

    Vielä tarkennusta, että meillä lapset ovat nähtävästi puolipäiväisesti syksystä lähtien päiväkodissa, että pystyn paremmin etsimään töitä ja töitä saatuani, aloittamaan mahdollisimman nopeasti. Meidän lasten kanssa päiväkotipaikan saaminen ei ollut aivan niin helppo juttu. Miehen mielipide ei...
  7. M

    palkka 30e suurempi kuin työttömänä - mitä tekisit?

    Kiitos vastauksista. Kaksipiippuinen juttu tämä on. Tämä työpaikka ei olisi edes omalta alaltani, enkä voi saada jalkaa ovenrakoon sillä kaupunki palkkaa joka syksy uudet työntekijät tähän hommaan. Työkkäristä sanoivat, että on loppumassa työllistämisrahat tältä vuodelta ja todennäköisesti ei...
  8. M

    palkka 30e suurempi kuin työttömänä - mitä tekisit?

    Hei, Haluaisin mielipiteitä. Miten itse toimisit tilanteessani? Tilanne on se, että meillä on kolme pientä lasta, heistä päivähoitomaksu 420e/kk jos menisivät päiväkotiin, minne ovatkin syksyllä luultavasti menossa, että saavat virikkeitä muualtakin kuin täältä kotoa. Olen tällä hetkellä...
  9. M

    Mitä vaatetta päälle? Kotiäiti lähtee Hki:in! Help!

    Niin ja hei, minkälainen laukku em. tyyliin sopisi?
  10. M

    Mitä vaatetta päälle? Kotiäiti lähtee Hki:in! Help!

    Paitiksista tykkäsin elämässäni ennen lapsia kun niitä työni puolesta käytin. Nyt jotenkin ei kolahda enää ja minulla jostain ihmesyystä aina paitiksien napit rintojen kohdalta kiristää vaikka muuten olisikin sopiva. Sukkahousu vinkki oli kiva. Juuri pari päivää sitten olin sukkisosastolla ja...
  11. M

    Mitä vaatetta päälle? Kotiäiti lähtee Hki:in! Help!

    Tunikoista tykkään tosi paljon. Mut mites toimii kun farkkutakki on aika lyhyt ja tunika tulis sieltä takin alta aika paljon näkyviin. Ei haittaisi minua arkielämässä lainkaan, mutta en haluaisi olla aivan kotiäidittyneen näköinen kun kerrankin lähdetään jonnekin :)
  12. M

    Mitä vaatetta päälle? Kotiäiti lähtee Hki:in! Help!

    Hei! Kotona vietetty lasten kanssa useampi vuosi ja olen menettänyt taidon pukeutua. Nyt pitäisi viikonloppuna lähteä Helsinkiin ja suunnistaa yöelämäänkin. En kerta kaikkiaan kehtaa lähteä ellen saa apua jostakin, mitä voisin laittaa päälleni. Mikäs nyt olisi kiva vaatetus? Ensin kesäteatteri...

Yhteistyössä