Hakutulokset

  1. L

    Citalopram

    Ellasen se määräs, mielialan vaihteluun, lievään masikseen,jostain testistä tuli 15 pst. kun odotin kuopusta ni silloin oli tuo 10mg,ehkä tää sit selittää miks pöhnä olo kert on "väärin" alotettu mä niin toivon et tää auttais mua!
  2. L

    Citalopram

    en tiedä tunnustelen huomenna uudestaan.. määräs 20mg
  3. L

    Citalopram

    Onko tääl joku syönyt moista lääkettä? mulle tänään määrättiin ja ekan pillerin jlkn noin 3h alko väsyttää sikana ja muutenkinm tuli pöhnä olo, onko tää jatkuvaa?
  4. L

    Tehdäänkö vauvakuvaketju?!? :D

    Mä laittaisin jos osaisin
  5. L

    Turun alueella lapsille sopiva?

    Missä ispoisissa on ranta? vai onko tää se uittamon?
  6. L

    Turun alueella lapsille sopiva?

    tuossa käytiin viime kesänä tai ainakin tuol päin oli ja kiva ranta tosiaan oli!
  7. L

    Turun alueella lapsille sopiva?

    uimaranta? munkin toiveena olis että ei kiviä hirveesti, hiekkapohja ja masku tiedetään jo, eikä sais olla äkkisyvä?
  8. L

    Tulistuva lapsi-kirjan lukeneet ja/tai sellaisen lapsen omaavat!

    Kiitos! Huomenna hakemaan kirja!
  9. L

    Siellä on etsitään

    en mäkään, hiu! meillä viiää joko miehen veljel tai mun siskolle!
  10. L

    G: Mikä teillä tuoksuu nyt?

    puhdas koti ja partyliten lumoava luumu tuoksuöljy :)
  11. L

    Ehkäisykapselin käyttäjät

    mulla jääny kans menkat pois kapselin myötä, sopii mulle :D
  12. L

    Musiikin haku ohjelma(onko yhdyssana:))

    tietokoneelle, hakisin musiikkia..
  13. L

    Musiikin haku ohjelma(onko yhdyssana:))

    Mielellään suomenkielinen ja helppokäyttönen?
  14. L

    Huomenna pojan ekat kevätjuhlat

    päiväkodissa, koskaan ei olla oltu moisessa jotenka miten se sit niiku siit sit menee..:ashamed: Meneekö poika sinne oman ryhmän kanssa vai täh?
  15. L

    PAKKO HEHKUTTAA!!! Olen NIIN tyytyväinen

    se 5kiloo on nestettä :)
  16. L

    3,5v ikäisellä krooninen korvatulehdus maaliskuusta lähtien. Kellään kokemusta vastaavasta?

    Kuulostaa liimakorvalta mun mielstaä, meillä on huomena tyksiin aika, tytöllä 1,4kk aikana ollut 7 tulehdusta, ihana päivystyslääkäri laittoi lähetteen, ja eilen soitettiin peruutusaika :)
  17. L

    Teoriakoe

    Kukaan tehnyt teoriakoetta suullisesti? miten se etenee? onko jotain kuvia vai vaan kysellään? millä perustein sen voi saada? MÄ harjottelen koetta netissä eikä vaan prkl mee läpi :/
  18. L

    Miks ihan kaikesta pitää nykyään ottaa kuva ja

    Mua ei häiritse toisten kaikesta ottamat kuvat, enkä sillä tätä sanokaan mut eilen yks oli laittanut kuvan olkapäästään kun on palanut :O
  19. L

    HuOmenta !

    Huomenta vaan munkin puolesta :) Esikko lähti päiväkotiin. siivouksia näin aamusta, yölläkin siivosin vessan ja pojan huoneeseen vaihoin järjestyksen :D Yö on parasta iakaa siivota :D
  20. L

    Lauantai illan: Mitä lasissa?

    kohta ajattelin juoda kylmän lonkeron :)

Yhteistyössä