Hakutulokset

  1. N

    Hei perhepedissä nukkuvat!!

    Meillä tyttö 9kk ja nukkunut alusta asti mun vieressä.Vielä on sängyssä pysynyt eikä ole alas tullut,havahdun yleensä jos kääntää kylkeä tai muuten pyörii joten vaistot on vielä toimineet.Meillä toimii ja nukutaan molemmat 12 tunnin yöunia!Mä meen samaan aikaan vauvan kanssa nukkumaan,ei oo mua...
  2. N

    Gallup: loukkaannutko, jos vieraat eivät syö leipomuksiasi

    Mä en syö oikeastaan ikinä kyläillessä mitään leipomuksia tai muitakaan,ei oo mun juttuni.On siitä jotkut vetäneet herneen onkaloonsa mutta se ei oo mun ongelmani.Makeista en oo ikinä välittänyt ja mitkään lohi/kinkku/tomaatti/sienipiirakat ei mee kurkusta alas.Oon alkanut vältteleen muutamaa...
  3. N

    H&M:ltä lähiaikoina tilanneet, oletteko saaneet pakettinne?

    Mulla kävi niin edellisen paketin kanssa ettei ikinä tullut ja kun kävin sivuilta katsomassa niin siellä luki että palautettu.Ja tämä oli niin että paketti toimitettiin r-kioskille postin sijasta,ikinä vaan ei tullut kännyyn saapumisilmoitusta.Eli ei enään ärrälle ikinä.
  4. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

    Mä en ehtinyt tässä pinossa kauaa olemaan,tein plussatestin heti seuraavasta km jälkeisestä kierrosta.Aluksi haamu mutta muutamassa päivässä se on vahvistunut.Jännittää miten käy mutta yritän olla positiivisella mielellä.Plussaonnea teille kaikille!
  5. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

    Mä voisin kans liittyä tänne.Km oli toukokuun alussa ja nyt olis meneillään kp 20.Esikoinen syntyi viime syksynä ja oikeastaan siitä saakka ollaan kuumeiltu kakkosta,eli nyt kohta jo 8kk.Esikoista tehtiin 9 kiertoa joten toiveet on korkeella.

Yhteistyössä